• kanien

BF Juni 2015

Jag hakar gärna på!! 25år och första barnet :) plusade med cb digital igår på BIM. Bf 2 juni enligt appen och idag är jag i v. 3+5 :) roligt att vi alla kan följas åt <3

• kanien

Jag var till läkaren idag och fick lergigan comp utskrivet mot illamående och jag är bara i v. 3+5! Har även väldigt ont i brösten :) jag tycker bara det är skönt med biverkningarna för då minskar oron för missfall!

• kanien
    enannanmaria skrev 2014-09-30 06:45:58 följande:

BF-lista

19 maj: Josphi, första barnet, 22 år, Västervik

27 maj: Elsa83, första barnet, 30 år, Malmö

28 maj: carolinheiner, andra barnet( 1 änglabarn) 26 år Halmstad

28 maj: Flor Mariposa, tredje barnet, 32 år

30 maj/1 juni: Sinilam, andra barnet,24 år!

30 maj-2 juni: Gizza, andra barnet, 31 år, Uppsala

30 maj: Fiiaaa, 32 år, första barnet, Uppsala

30 maj: Joseeffin, 30 år, andra barnet, Göteborg.

30 maj: enannanmaria, 36 år, tredje barnet, Götaland

31 maj: Summer88, första barnet, 26 år, Malmö

1 juni: saran86, andra barnet, 28år, Umeå

3 juni: KnytetsMamma, andra barnet, 34 år, Linköping

3 juni: jemi02, andra barnet, 30år, Stockholm

4 juni: Onilla, första barnet, 25 år, Halland

4 juni: stayyoung, första barnet, 26 år, Jönköping.

4 juni: micra, tredje barnet, 28 år, Västerås

4 juni: knaappeen, första barnet, 24 år, Västerås

7 Juni: Diamant, första barnet, 30 år, Göteborg.

7 Juni Fröken1987, första barnet Mellansverige

8 juni: Lg85, första barnet, Karlstadtrakten

2 juni: Kanien, första barnet, 25år från Sala

Vill någon vara snäll att klistra in de i bf listan då jag inte vet hur jag gör via mobilen
  • kanien

Jag är gravid i v 6 idag (5+0) och jag ska på inskrivning redan på måndag. Barnmorskan på våran mvc sa att dom gärna vill träffas i v.6 för att prata och sen i v.10 för kontroller :) jag misstänker och är lite orolig för att det ligger 2 i min mage och kommer ta upp det med henne för att få en tid för att lyssna på hjärtat för att se om ett eller två slår. Jag har ca 8st tvillingpar på min mammas sida (alla är tvåäggs och det är det som är ärftligt) och dessutom tycker jag att jag har fått en riktig bebiskula redan nu i v.6, sambon har tvillingpar i sin släkt också så risken/chansen är väldigt stor. Den som fick tvillingar sist i min släkt är min kusin och hon och jag är ju i samma släkt-led om ni förstår vad jag menar. Jag mår fruuuktansvärt illa och klarar inte ens av att ta mig till jobbet som ligger 30min bilresa bort. Har läkartid idag kl 11 för att prata om en kortare sjukskrivning. Sover ingenting på nätterna utan ligger bara och vrider och vänder mig av illamående. Var till läkaren förra måndagen och fick legrigan komp men det har inte hjälp.

Annars är jag överlycklig över situationen. Vi har försökt i 1års tid och det tog 16månader för min kropp att komma igång igen efter att ha använt pspruta, men nu står vi här, lyckliga & gravida <3

• kanien
    knaappeen skrev 2014-10-01 09:44:37 följande:

Då är vi nästan på samma dag, 4+6 här.

Åh tvillingar. Har en liten dröm om att få tvillingar, är dock tvilling själv så vet inte hur stor chansen är. Men hade varit så mysigt!

Du bor i Västmanland också va?

Plussat med första barnet 24/9 6 månader efter pillerstopp.
    Ja jag bor i västmanland vart bor du?
  • kanien
    knaappeen skrev 2014-10-02 08:56:05 följande:

Vad roligt:) Själv bor jag i Västerås. Precis köpt hus i Tillberga så ska flytta dit snart:)

Åh vad kul vi letar efter en 3a i sala just nu men är jätte svårt att hitta.. Medt privata som hyr ut för 10.000kr
  • kanien
    knaappeen skrev 2014-10-02 08:56:05 följande:

Vad roligt:) Själv bor jag i Västerås. Precis köpt hus i Tillberga så ska flytta dit snart:)

Jag plussade 21/9 med första
  • kanien
    kanien skrev 2014-10-02 09:27:54 följande:
    Jag plussade 21/9 med första smile2.gif
    16 månader efter pspruta stopp
  • kanien
    micra skrev 2014-10-02 11:35:55 följande:
    Kul, jag bor också i krokarna men på ett väldigt litet ställe så vill inte skriva ut det än. Bor ni i Sala just nu och bara letar större eller ska ni flytta dit?
    Jag är också väldigt tidigt och vill inte att det ska komma ut men jag har varken bild eller mitt namn här på familjeliv och 60% av folket i Sala är gravida så jag kan vara vem som helst jag bor i Sala just nu och har alltid gjort, är uppväxt här. Har levt mina 25år i Sala.
  • kanien

Iiiihh idag ska jag åka till vås och göra ett tidigt ul för att se om det möjligtvis kan finnas två stycken i min mage då chansen är väldigt stor då vi har ca 8 tvillingpar i släkten, jag har haft kraftiga symptom (varit sjukskriven i 2,5 veckor), jag är jätte svullen över magen och jag åt äggstimulerande tabletter innan jag blev gravid! Är i v. 8 (7+2) idag. Jag blir överlycklig vilket som, men börjar oroa mig att dom inte ska hitta någonting alls?! Om 2 timmar får vi se!!

Svar på tråden BF Juni 2015