• kanien

BF Juni 2015

Liiten skrev 2014-12-17 09:19:43 följande:

Suck..skriva på mobilen gör att man ibland skickar halvfärdiga meddelanden.. Det skulle avslutas med: För mig spelar könet ingen roll bara barnet är friskt :) Men det kan vara kul att se om det finns någon spån av sanning i dessa hemma tester. :)

Både jag och sambon tror också på flicka! Gjorde baking soda test igår som det inte hände någonting alls med så det visar också på flicka har rul om12 dagar så får se om det stämmer
  • kanien
    Beatrissan skrev 2014-12-17 18:47:39 följande:

Är det någon mer som har huvudvärk? Har sprängande huvudvärk till och från allt från en timme till en hel dag i en -två veckor nu... Kollade trycket hos bm igår och de va normalt (120/70). Hon mena på att det är vanligt i graviditeten..... Men jag vet inte...

Föra graviditeten var mycket bättre än va den här hittills varit. Någon mer som har huvudvärk eller hört att det är vanligt? (har aldrig haft ont i huvudet tidigare om jag inte haft feber o varit sjuk)

JAAAG!!! Jag har sprängande huvudvärk som sitter i båda tinningarna! Är inne på 3e veckan nu och jag har ALDRIG haft ont i huvudet förut! Varit hemma från jobbet titt som tätt pga huvudvärken!
  • kanien
    skorstenen skrev 2014-12-20 13:34:21 följande:

Hur räknar ni era veckor. När ni säger tex V 14 menar ni då 14+ eller är ni i veckan 13+?

Jag säger vecka 14 och idag är jag i vecka 14+5

Jag säger att jag är i v.17 (16+3) känns bättre
  • kanien
    EW82 skrev 2014-12-20 22:38:48 följande:
    Åh va fin mage! :) Vilken skillnad bara på så några veckor.. Glad
    Hur tar ni bilderna? Mina bli tok kassa Tungan ute
    Åh tack hehe vi tar bara med sambons mobilkamera, sen ändrar jag färgen lite i whitagram
  • kanien
    carolinheiner skrev 2014-12-24 09:58:52 följande:

6 dagar kvar till RUL !!! Är rätt nervös då bebis har vart lugn.. Lite ont i magen i mellanåt å ont i ryggen.. Tror ja inbillar mig att de e bebis ja känt tidigare . Å tror att vi ska upptäcka att bebis har dött.. Dumma tankar..

När har bf? Jag är rätt säker på 2 juni så får se vad bm säger ska ni ta reda på kön? Vi ska kolla om lilla bäbis vill visa upp sig! Åååh bara 4 dagar kvar nu, så nära men ändå så långt bort
  • kanien
    skorstenen skrev 2014-12-26 18:28:01 följande:

Har ni börjat känna era små röra sig än?

Jag kände någonting konstigt för första gången igår! Var på morgonen när vi låg i sängen, fick ett jätte stort sug i magen och det kändes som en stor sten rörde sig där inne, kollade på magen där jag låg och på höger sida av naveln var det en stenhård bulle som stack upp, efter ett tag sög det till rejält igen och då hade den stenhårda bullen flyttat sig och var nu under naveln istället, jävligt märklig och overklig känsla <3 är i v.18 (17+2)
  • kanien

Tänk att IMORGON så har vi äntligen rul! Tiden har verkligen gått snabbt vill jag lova även fast det känns som att den stått still många gånger! <3 v.18 (17+4) idag

• kanien
    jennifergrand skrev 2014-12-28 12:20:08 följande:
    Så spännande, hoppas att allt går bra! Vi har bara en dag mellan oss, jag är 17+3 så blir lite extra nyfiken smile1.gif
    Åh spännande när har du rul?
Svar på tråden BF Juni 2015