knaappeen skrev 2014-11-10 09:43:07 följande:
Hur är era sambon under denna tid?
Min verkar inte riktigt bry sig. Han vill ju ha barn och är glad. Men han visar sällan någrs känslor inför det här . nojjar jag blir han bara sur, pratar jag namn o bebissaker osv så tkr han att jag hypar. Är jag ledsen gnäller han på hormoner, det är liksom aldrig hans fel att jag är/blir ledsen. Känns som att jag går igenom detta själv på nått sätt.
Bokat in privat UL i dec så jag slipper oroa mig för hur allt står till över jul osv innan RUL i mitten jan, men han tkr det är onödigt . istället för att stötta mig o förstå att jag behöver det här..
Här är det tufft! Det känns ibland som att han inte riktigt bryr sig om MIG, det känns som att han bara bryr sig om bebis och glömmer att han faktiskt är tillsammans med mig och ska ha barn ihop med mig!
Kännes lite som att hans känslor för mig har svalnat och att han stannar bara för att bli en familj. Jag påpekade abort fast jag vet att det är det sista vi vill eftersom vi försökte med denna i 1år och då sa han att han blir det inge jävla abort och då påpekade jag att han måste bry sig mer om mig för annars klarar jag inte denna graviditet.
Jag kan ju vara överkänslig också men allting känns plötsligt så otäckt och läskigt. (V.11)