mr me skrev 2014-04-11 16:45:24 följande:
Det jag skrev var att:
"Man kan inte jämföra en deltidsarbetande undersköterskas lön med en heltidsarbetande läkares, som feminister så ofta gör i debatten."Jag är emot feminism, som jag så många gånger förklarat, pga feminismen tillsammans med den kulturmarxism som den är en del av kommit att bli en del av det bärande samhällsparadigm som i slutändan gör att inte minst kvinnor råkar illa ut. Feminismen skördar människoliv, därför är jag emot den. Feminismen vållar våldtäkter, därför är jag emot den. Men inte minst förstör feminismen det svenska debattklimatet och gör att dessa frågor inte får diskuteras och därför är jag emot den.
Jag har aldrig hört talas om att en feminist skulle jämföra deltidsarbetandes löner med en heltidsarbetandes. Kan du ge ett exempel på när det har hänt?
Ja feminismen är stark i Sverige, därför ligger vi i framkant med jämställdhet också. Det har inte skett av sig självt.
Om du provocerar feminister genom att påstå något så otroligt som tillskriva dem skuld till våldtäkter, skörda människoliv och förstöra debattklimatet så förstår jag att de inte blir så glada på dig minst sagt. Jag hade reagerat likadant.
Ungefär som om jag kallade dig rasist på typ inga grunder alls och sen tro att du ska föra en seriös debatt med mig. Hur tänker du egentligen..?