• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • Nymphaea
    Baby Firefly skrev 2014-03-24 15:48:54 följande:
    Ja visst är det lite lustigt. Nyfiken som jag är så har jag kollat på en hel del snuff i mina dagar. Visst är det äckligt, men jag mår inte dåligt av det. 

Men handlar det om ett djur så är gränsen för vad jag klarar av att se nådd när min katt har slut på mat i skålen. haha
    Men alltså, "en hel del snuff"? Riktig? Berätta gärna för en oinvigd/blåögd individ... Hur många människor har du sett dö på film?
  • Lussekatta

Fruktansvärda klipp på youtube om baby P , blir ledsen bara jag tänker på det fast det var flera år sedan jag gjorde misstaget att googla på det..

• puss
    så mycket bättre skrev 2014-03-24 12:29:10 följande:

Jag såg filmen på den där killen som tog självmord live, det är nog det jag ångrar mest att jag sett även om det inte var via Google. Annars är jag rätt tålig när det gäller det mesta som nämnts här.

Varför kollar du på sånt?
  • Themis
    Nymphaea skrev 2014-03-24 17:51:55 följande:
    Men alltså, "en hel del snuff"? Riktig? Berätta gärna för en oinvigd/blåögd individ... Hur många människor har du sett dö på film?
    Crash course i snuff (non-splatter):

Mår jag dåligt över något där så är det nog främst tanken på att det finns kvinnor som låter män med den begåvningsnivån föröka sig.
    Lär dig uppskatta idioter -de får alla andra att se bra ut! /Themis
  • Nape

Skulle testa porrsurfa mär vi precis fått internet. Jag tänkte "jag vill ju inte se missionären, utan nya vågade grejer, nåt coolt man kan hotta upp sexlivet med". Skrev in sökorden "bizarr sex". Inte så bra. Fick se en man sätta på en höna.

Hade tema kroppen med mina elever. Behövde bilder, så jag bildgooglade på "min kropp". Inte SÅ chockerande, men väldigt oväntat, speciellt då jag satt bland kollegorna och använde arbetsdatorn.

• Nymphaea
    Themis skrev 2014-03-24 17:59:13 följande:
    Crash course i snuff (non-splatter):

" rel="nofollow" target="_blank">

" rel="nofollow" target="_blank">

Mår jag dåligt över något där så är det nog främst tanken på att det finns kvinnor som låter män med den begåvningsnivån föröka sig.
    Vill inte gärna se någon dö på film... Vad visar länkarna? Låtsassnuff?
  • Molgan 008
    Nymphaea skrev 2014-03-24 18:01:09 följande:
    Vill inte gärna se någon dö på film... Vad visar länkarna? Låtsassnuff?

Den ena var en handikappad man som rammar hissdörrar, med rätt väntade konsekvenser.
    Det andra var ett par ryssar på audition för "Talang", där den ena skulle skjuta pil på en läskburk som stod på den andras huvud.

• Moolie

Jag googlade hur barnet såg ut som jag fick missfall med... v9+6. Det var INTE trevligt....!

För övrigt: Blue waffel.

• studentbruttan29

Tittade mycket på vidriga bilder för många år sedan, det var mördade människor och barn (brottsutrednings-foton), jag har sett alla de där bilderna/videos där maskar kryper i människokropp och djur, alla sortens sjukdomar (inifrån och ut), konstiga sex-fetisher, filmerna från twin towers då människorna hoppar och plattas ut till pannkakor på både fönster och mark, folk på tågspår som ligger i två eller fler delar (några som fortfarande levde) och massor med annat. 

En bild har dock stannat kvar i minnet som gjorde mig så ledsen. En mamma och en yngre pojke (tror 3 år) som blivit knivmördade brutalt och på bilden på visades ligger mamman på magen med sin ena arm utsträckt mot sin pojke, pojken ligger en bit bort på rygg med sin arm utsträckt mot sin mamma..det är max 5 cm mellan pojken och mammans hand och man kunde se att de verkligen försökte rädda/trösta varandra under mordets gång. Det var blod precis överallt. Hemsk hemskt bild och då jag vet det var en verklig brottsplats gör mig så påmind om att detta kan hända egentligen vem som helst.  :((

Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....