Tittade mycket på vidriga bilder för många år sedan, det var mördade människor och barn (brottsutrednings-foton), jag har sett alla de där bilderna/videos där maskar kryper i människokropp och djur, alla sortens sjukdomar (inifrån och ut), konstiga sex-fetisher, filmerna från twin towers då människorna hoppar och plattas ut till pannkakor på både fönster och mark, folk på tågspår som ligger i två eller fler delar (några som fortfarande levde) och massor med annat.
En bild har dock stannat kvar i minnet som gjorde mig så ledsen. En mamma och en yngre pojke (tror 3 år) som blivit knivmördade brutalt och på bilden på visades ligger mamman på magen med sin ena arm utsträckt mot sin pojke, pojken ligger en bit bort på rygg med sin arm utsträckt mot sin mamma..det är max 5 cm mellan pojken och mammans hand och man kunde se att de verkligen försökte rädda/trösta varandra under mordets gång. Det var blod precis överallt. Hemsk hemskt bild och då jag vet det var en verklig brottsplats gör mig så påmind om att detta kan hända egentligen vem som helst. :((