Inlägg från: Themis |Visa alla inlägg
  • Themis

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

iinflation skrev 2014-03-23 20:26:05 följande:
    Blue waffle :(
    Goda nyheter till dig- det är bara en bluff:

www.snopes.com/medical/myths/bluewaffle.asp
    Lär dig uppskatta idioter -de får alla andra att se bra ut! /Themis
  • Themis
    Rödaskor skrev 2014-03-24 13:05:10 följande:
    Nu tror jag inte min googling var så hemsk, jämfört med era sökningar på mord. Men häromdagen vilja jag ha lite mer information om olika glasflaskor som är formade som katter (ska ha varit badsalt i dem), typ vilka färger dem fanns i och när de såldes. 

Så jag googlade "glasflaska katt", jag läste bara lite information under en länk och det verkar som man ger kattungar muskelavslappnande, trycker ner de i glasflaskor och låter de leva sina liv i glasflaskor. Vågade inte titta på bilderna
    Jag kan lugna dig med att det är en ökänd myt som folk har skojat om i tio år snart, medan alla kattälskare går bananas.

• Themis

Ser att jag var lite sent ute på att döda vissa myter här men man kan ju inte vara överallt  jämt. Solig

• Themis
    Nymphaea skrev 2014-03-24 17:51:55 följande:
    Men alltså, "en hel del snuff"? Riktig? Berätta gärna för en oinvigd/blåögd individ... Hur många människor har du sett dö på film?
    Crash course i snuff (non-splatter):

Mår jag dåligt över något där så är det nog främst tanken på att det finns kvinnor som låter män med den begåvningsnivån föröka sig.
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....