• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • Baby Firefly
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-03-24 15:44:39 följande:
    Det är fan samma här. Likadant att läsa om. Jag klarar inte ens av att läsa om folk som plågat katter osv etc, medan jag inte har något större problem med att läsa tämligen detaljerade beskrivningar av t.ex. bestialiska mord. Inte så att jag inte blir äcklad och illa berörd, men jag klarar av att ha en helt annan distans till det.
    Ja visst är det lite lustigt. Nyfiken som jag är så har jag kollat på en hel del snuff i mina dagar. Visst är det äckligt, men jag mår inte dåligt av det. 

Men handlar det om ett djur så är gränsen för vad jag klarar av att se nådd när min katt har slut på mat i skålen. haha
  • Knall
    P30 skrev 2014-03-24 15:31:22 följande:

OK, hur många i denna tråd har faktiskt låtit bli att googla på allt, eller klicka på några länkar?
    Hand upp!

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
    *Händerna upp*

Jag har enbart läst i tråden och de kortfattade förklaringarna till de flesta sakerna är mer än nog..

Men visst kliar det i fingrarna när någon lägger upp en länk.....
  • Knall
    Baby Firefly skrev 2014-03-24 15:42:13 följande:

Jag kan se det mesta utan att bli påverkad negativt. Men inte när djur far illa, det klarar jag inte av. Jag ser hellre en människa som får huvudet avskuret än ett djur som är vanskött. 

Dito.. Djur och barn... Kan inte ens se "Animal Cops" på Animal Planet utan bli fruktansvärt upprörd..
  • Tia F
    Shorona skrev 2014-03-24 15:11:22 följande:
    Inte Google i och för sig, men jag kan aldrig rekommendera någon att se A serbian film. Hemskare film har jag aldrig varit med om!
    Eftersom jag inte tänker googla det men ändå är lite nyfiken så kan du väl berätta vad den handlar om istället.... ^^
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Tia F skrev 2014-03-24 15:54:32 följande:
    Eftersom jag inte tänker googla det men ändå är lite nyfiken så kan du väl berätta vad den handlar om istället.... ^^
    Fast _det_ googlade jag faktiskt. Det verkar vara en sån där film som är så sjuk att det går till överdrift.

sv.wikipedia.org/wiki/A_Serbian_Film
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Sissel

Nu är jag inte lätt äcklad, det är nästan bara djurplågeri som jag inte klarar av... Jag kommer inte ihåg att jag har googlat något som jag ångrat, däremot tryckte jag på en länk som en "vän" skickade, och det ångrar jag. Det är en gif, vet inte exakt vilken länk det var som denna "vän" länkade men det här är samma gif:

media1.break.com/dnet/media/2013/11/5/eaceb1d2-1d41-4b60-bb00-14b22bafbb98.gif

...om någon vill se Obestämd på egen risk. Den är iofs animerad, men för mig är det nog.

• netza
    mababy skrev 2014-03-24 14:06:16 följande:
    Inte google, men flashback är inte nådig.....
    Eller hur... Vet inte hur mycket konstigt jag har hittat där genom åren.

Annars är jag lite sån att jag pga nyfikenhet måste googla på allt jag inte känner till, så tack för inspirationen i tråden. :P

2 girls 1 cup har jag känt till som fenomen i flera år men medvetet låtit bli att kolla upp. Känner att jag verkligen inte har något behov av att se den filmen.

Även om jag har sett mycket vidriga saker genom åren är "lotus boob" något av det vidrigaste jag har sett. Jag vet att det är montage men det ser för jävla äckligt ut. Går ju att likställa man larver under hud osv. Ush, vad jag ryser.

encyclopediadramatica.es/Lotus_Breast
  • Litet My

Fanns nån film för några år sedan om en man som blivit filmad i ladugården och dömdes, en sjuk sadist som högg korna o juvren med en grep, förlöste kalvar och sparkade och slog den nyfödda kalven i ansiktet medan han gapade och skrek på kon "you gave me a calf, fucking bitch" borde varit varningstext på den. Earthlings som tipsades om här var inte heller speciellt trevlig om man är känslig för djurplågeri då den visar de flesta former över världen.

• Pandamamma79
    P30 skrev 2014-03-24 15:31:22 följande:

OK, hur många i denna tråd har faktiskt låtit bli att googla på allt, eller klicka på några länkar?
    Hand upp!

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
    Öhh, ångrar att jag läst denna tråden öht. Har inte kollat länkar etc, men har tillräckligt livlig fantasi så bilder finns nu i huvudet.

Det där med lotus breast...tror jag sett det innan. Åh, flera år att försöka glömma!!! Ryser!!!

Man ska inte googla sig fram till "konstiga kropp bilder"... Eller ja, vad det nu är man googlar. Tänker inte ens testa!
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....