• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • kvinnan03
    Molgan 008 skrev 2014-03-24 08:11:20 följande:
    Någon fick mig att googla "rosa socka" en gång, det ångrar jag att jag gjorde.
    nu googlade jag på det för jag blev nyfiken
    Men kan det verkligen hända?
  • puss
    kvinnan03 skrev 2014-03-24 08:40:38 följande:
    nu googlade jag på det för jag blev nyfiken
    Men kan det verkligen hända?

vad hände?
    *puss puss puss puss*
  • mikipiki

Haha jag kan verkligen inte låta bli att googla grejer fastän jag vet att jag kommer ångra det sen. Det jag ångrar mest att jag googlat var dock ett namn på en stackars tjej som blev våldtagen och mördad :( för brottsplatsbilderna dök upp i bildsök och det var en rätt makaber syn..

• Emma 89

Har dumt nog googlat på flera mördade människor för att läsa om mordet och se bild på mördare och offer, alltså vanliga bilder. Har flera gånger kommit fram brottsplatsbilder, fyndplatser och obduktionsbilder. Får skylla mig själv men är hemskt att dessa bilder kommer ut och är så lättillgängliga.

• puss
    Emma 89 skrev 2014-03-24 09:45:40 följande:
    Har dumt nog googlat på flera mördade människor för att läsa om mordet och se bild på mördare och offer, alltså vanliga bilder. Har flera gånger kommit fram brottsplatsbilder, fyndplatser och obduktionsbilder. Får skylla mig själv men är hemskt att dessa bilder kommer ut och är så lättillgängliga.

varför gör du det?
    *puss puss puss puss*
  • NintendoGamer94

Rosa socka = Rectal prolapse

Sök på de så står de på wikipedia

• puss
    NintendoGamer94 skrev 2014-03-24 09:47:23 följande:
    Rosa socka = Rectal prolapse
    Sök på de så står de på wikipedia

va fan heter det "rosa socka" för?? vilken sjuk värld.
    *puss puss puss puss*
  • Emma 89
    puss skrev 2014-03-24 09:46:10 följande:
    varför gör du det?

Tycker att det är intressant. Var min dröm att jobba med mordutredningar när jag var yngre, tills jag kom på att jag inte har det psyket för att klara av det. Är inte själva liken jag är intresserad av utan mer utredningen kring det och hur man med bevis kan pussla ihop vad som hänt och vem som gjort vad.
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....