• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • puss
    Madmoiselle skrev 2014-03-23 20:34:29 följande:

Allvarliga könssjukdomar.
    Pjuu.
  • puss

Vad är harlequin baby? Jag är inte bra på äckliga saker.

• Orcha

OBS!!!

Är du känslig så klicka inte på länken!
    Detta är något av det vidrigaste jag sett. Kräks

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • puss
    any19877 skrev 2014-03-23 20:39:07 följande:

Vattkoppor

Är det harlequin baby? Eller svarar du på ts fråga? Vattkoppor är väl inte äckligt?
  • PrickigaRut
    puss skrev 2014-03-23 20:30:24 följande:
    Varför bildgooglar du tarmplack?

Det var med i en fl diskussion en gång. Kunde inte låta bli... Jag vet jag är skadad.
  • puss
    Orcha skrev 2014-03-23 20:39:22 följande:

OBS!!!

Är du känslig så klicka inte på länken!
    Detta är något av det vidrigaste jag sett. Kräks

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
    Vad är det för nåt?
  • PrickigaRut
    Orcha skrev 2014-03-23 20:39:22 följande:

OBS!!! Är du känslig så klicka inte på länken! Detta är något av det vidrigaste jag sett. 

OMG! Det där var fan vidrigt! Vad är det för fel på en när man inte låta bli att kolla på saker fast man vet att det kommer att vara skitäckligt?
  • puss
    PrickigaRut skrev 2014-03-23 20:44:49 följande:

OMG! Det där var fan vidrigt! Vad är det för fel på en när man inte låta bli att kolla på saker fast man vet att det kommer att vara skitäckligt?
    Säg!!
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....