• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • Chockocola
    Nymphaea skrev 2014-03-24 14:07:30 följande:
    krokodildrogen... 

Googlade på den och såg EN bild, det räckte för min del. Blääää
  • Djaaakat

Att Beyonce dyrkar djävulen , har fått mig hata henne och hon är så äcklig nu.

• Leeloo

Two Girls, one cup Kräks

Eller bilder från filmen The human centipid (stavning???) KräksKräksKräks

• lykantrophona
    hemljuvahem skrev 2014-03-24 14:31:45 följande:

Bonsaikatter kallades dem. (dem skulle aldrig bli större än skålen/flaskan dem befann sig i och forma sig därefter)
    Jag tror det cirkulerade när jag gick i högstadiet och jag var mäkta upprörd.

Folk sa att det var ett skämt några år senare men jag vet faktiskt inte. Det fanns flaskor/burkar/skålar att beställa samt instruktioner på hur man skulle hålla kattungen levande i glasflaskan med hjälp av slangar och flytande föda.

USCH

Bonsaikatterna, inklusive bilder och "instruktioner" var ett skämt:

en.wikipedia.org/wiki/Bonsai_Kitten
    www.snopes.com/critters/crusader/bonsai.asp

www.museumofhoaxes.com/hoax/archive/permalink/bonsai_kitten/

Själv ångrar jag att jag en gång i högstadiet googlade om kannibalism och råkade komma in på en fetishsajt som beskrev hur man spetsade (frivilliga) människor och drack deras blod. Med tanke på skadorna som skulle uppkomma genom deras instruktioner, något som sajten ändå hävdade var "säker spetsning", så tror jag att det handlade om fiktion, någon som helt enkelt skrivit ned sina (orealistiska) sexfantasier. Men eftersom jag läste det som väldigt ung (14) trodde jag ett tag att det verkligen fanns folk som spetsade kvinnor med vassa järnspett för sexuell njutning.

Numera är jag väl rätt härdad. Men ibland googlar jag på politiska frågor och råkar komma in på blogginlägg eller forum där folk har helt motsatt åsikt tlll mig, och blir lite illamående. T ex rasism och sådant.

• Shorona

Inte Google i och för sig, men jag kan aldrig rekommendera någon att se A serbian film. Hemskare film har jag aldrig varit med om!

• P30

OK, hur många i denna tråd har faktiskt låtit bli att googla på allt, eller klicka på några länkar?
    Hand upp!

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    P30 skrev 2014-03-24 15:31:22 följande:
    OK, hur många i denna tråd har faktiskt låtit bli att googla på allt, eller klicka på några länkar?
    Hand upp!
    Jag. Har aldrig fattat det där med att utsätta sig för saker som man vet att man kommer att äcklas av.
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Baby Firefly

Jag kan se det mesta utan att bli påverkad negativt. Men inte när djur far illa, det klarar jag inte av. Jag ser hellre en människa som får huvudet avskuret än ett djur som är vanskött. 

• Vitrysk hockeyhjälte
    Baby Firefly skrev 2014-03-24 15:42:13 följande:
    Jag kan se det mesta utan att bli påverkad negativt. Men inte när djur far illa, det klarar jag inte av. Jag ser hellre en människa som får huvudet avskuret än ett djur som är vanskött. 
    Det är fan samma här. Likadant att läsa om. Jag klarar inte ens av att läsa om folk som plågat katter osv etc, medan jag inte har något större problem med att läsa tämligen detaljerade beskrivningar av t.ex. bestialiska mord. Inte så att jag inte blir äcklad och illa berörd, men jag klarar av att ha en helt annan distans till det.
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....