• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • blaa

Åh vad ledsen jag blir! Så fruktansvärt sorglig historia :(

• George 1
    Vampirella skrev 2014-03-24 13:39:50 följande:
    Cake farts!! Haha, jag googlade den med några kompisar och det är i princip en naken tjej som sitter på en tårta och fiser. Den är helt bisarr men sjukt kul om man nu har den humorn. Den är i grunden en fetischvideo. Jag tänkte om ni ville "rensa smaklölarna" mellan skräckbilderna. 
    Ja, sisådär kul ! Kräks
  • jag är den jag är
    blaa skrev 2014-03-24 13:45:14 följande:
    Åh vad ledsen jag blir! Så fruktansvärt sorglig historia :(
    Menar du historien om Sylvia Likens?
  • Nymphaea

Anencephaly, när jag var gravid Förvånad

• Nymphaea

och two guys, one hammer... Fy fan

• Nymphaea
    Antilopen skrev 2014-03-23 22:39:39 följande:
    Den var ju ganska kontraproduktiv den här tråden :D
    Hear hear!
  • hemljuvahem
    jag är den jag är skrev 2014-03-24 13:07:56 följande:

Nej men gud så hemskt! Detta kan väl ändå inte vara möjligt!?

Bonsaikatter kallades dem. (dem skulle aldrig bli större än skålen/flaskan dem befann sig i och forma sig därefter)
    Jag tror det cirkulerade när jag gick i högstadiet och jag var mäkta upprörd.

Folk sa att det var ett skämt några år senare men jag vet faktiskt inte. Det fanns flaskor/burkar/skålar att beställa samt instruktioner på hur man skulle hålla kattungen levande i glasflaskan med hjälp av slangar och flytande föda.

USCH

• hemljuvahem

Något jag ALLTID ångrar att jag googlar är den sjukdomen jag för tillfället tror att jag kan ha fått.
    Det slutar alltid med cancer.

Varesig det är ett hudutslag eller en hosta som klias.

Så självdiagnosticera aldrig med hjälp av google...då är du mer död än levande!

Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....