• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • Kudde

Lotus boob är svår att bli av med. Jag såg bilden för över fem år och sov närmaste halvåret därefter i behå. Ibland dyker bilden upp i skallen och vägrar försvinna. Vidrig.

• Ice tea
    P30 skrev 2014-03-24 15:31:22 följande:
    OK, hur många i denna tråd har faktiskt låtit bli att googla på allt, eller klicka på några länkar?
    Hand upp!
    Jag! 

Men jag är så jävla nyfiken trots att jag egentligen inte vill veta. Är faschinerad av mordhistorier men vill inte se något! Varför är bilderna på mordoffret Elin värre än andra? Usch jag vill inte veta egentligen........eller jo, det vill jag!! Morbid man måste vara??? Men det är nog många som är annars hade inte kvällstidningarna sålt så mycket när de har makabra rubriker! Förvånad
  • Pandamamma79
    Litet My skrev 2014-03-24 16:25:49 följande:

Pandamamma:vad är lotus breast?

Ja, eftersom jag inte tänker googla för att komma ihåg vad jag tror det är...nån slags insekt som lagt ägg i en kvinnas bröst!!!!!!!

Åh, rysningar!!!!

Om nån kan rätta mig...minns bara den bilden...

Lotus boob, hette det nog ja.
  • Fru Darcy

Jag letade upp filmen där den stackars unga mannen hänger sig live på Flashback...det ångrar jag fortfarande. Känns galet respektlöst mot hans anhöriga dessutom

• Nymphaea
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-03-24 15:55:39 följande:
    Fast _det_ googlade jag faktiskt. Det verkar vara en sån där film som är så sjuk att det går till överdrift.

sv.wikipedia.org/wiki/A_Serbian_Film
    Jag också. Bara wikin fick mig att må illa. Skönt att det är fiktion, men synd att sådana vidrigheter ens existerar i någons fantasi.
  • mikipiki

Jag vet inte varför bilderna på just Elin upplevdes som så hemska. Jag är väldigt tålig med sånt där. Men det var nog lite en kombination av att det var en ofrivillig syn och sättet hon låg på. Alldeles uppfläkt, med benen i en förvriden vinkel, naken, smutsig, blodig med ett förvridet skrikande ansiktsuttryck. Fruktansvärt brutalt :(

• Themis
    Rödaskor skrev 2014-03-24 13:05:10 följande:
    Nu tror jag inte min googling var så hemsk, jämfört med era sökningar på mord. Men häromdagen vilja jag ha lite mer information om olika glasflaskor som är formade som katter (ska ha varit badsalt i dem), typ vilka färger dem fanns i och när de såldes. 

Så jag googlade "glasflaska katt", jag läste bara lite information under en länk och det verkar som man ger kattungar muskelavslappnande, trycker ner de i glasflaskor och låter de leva sina liv i glasflaskor. Vågade inte titta på bilderna
    Jag kan lugna dig med att det är en ökänd myt som folk har skojat om i tio år snart, medan alla kattälskare går bananas.

Lär dig uppskatta idioter -de får alla andra att se bra ut! /Themis
  • Themis

Ser att jag var lite sent ute på att döda vissa myter här men man kan ju inte vara överallt  jämt. Solig

Lär dig uppskatta idioter -de får alla andra att se bra ut! /Themis
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....