• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • Pandamamma79
    Nymphaea skrev 2014-03-24 20:31:17 följande:
    Sjukt intressant fenomen, "rädsla för (grupper av) hål", som jag aldrig hört talas om innan den här tråden. Googles bildsök genererar i princip 100% bilder på människor med ett gäng photoshopgenererade hål (på händerna, i ansiktet, tungan osv). Bara fejkbilder alltså, som människor med rädsla för hål kan gotta sig i. Glad

Vad ÄR det egentligen som gör er/dem så rädda för hål?
    Rädd behöver man ju inte vara men känna en känsla av äckel! Rysningar!
  • pica pica

Death by horse cock önskar jag väl att jag inte sett kanske. Inget jag googlade på, var en kille jag dejtade som skickade mig länkenFörvånad

• Pandamamma79
    Divahd skrev 2014-03-24 20:26:51 följande:
    fråga inte, googla inte och ge f-n i den här tråden....
    Eller hur! Ska snart trycka på "ta bort från favoriter"...
  • Nymphaea
    Molgan 008 skrev 2014-03-24 20:34:40 följande:
    Det var visserligen inte ett svar riktat till mig, men jag tackar så mycket ändå. Glad

Jodå, det var riktat till alla som ville veta vad trypophobia är! Glad Det var ju det lättaste att utstå med den här tråden.

Nu avfavoritar jag också, eftersom varje inlägg där torterade och misshandlade barn nämns känns som ett fysiskt slag i magen. Rynkar på näsan
  • guinevere
    Pandamamma79 skrev 2014-03-24 20:50:57 följande:
    Goatsemannen! Vad är det? Kort beskrivning, någon?
    Man som typ vänder ut-och-in på röven
  • Nymphaea
    Pandamamma79 skrev 2014-03-24 20:50:57 följande:
    Goatsemannen! Vad är det? Kort beskrivning, någon?
    Man som roar sig med att föra upp stora (tänk diameter) föremål i röven.
  • outsider
    Nymphaea skrev 2014-03-24 20:31:17 följande:
    Sjukt intressant fenomen, "rädsla för (grupper av) hål", som jag aldrig hört talas om innan den här tråden. Googles bildsök genererar i princip 100% bilder på människor med ett gäng photoshopgenererade hål (på händerna, i ansiktet, tungan osv). Bara fejkbilder alltså, som människor med rädsla för hål kan gotta sig i. 

Vad ÄR det egentligen som gör er/dem så rädda för hål?

Asså, jag blev ju mer "worked up" över det pga alla andras reaktioner. Visst, det är inga vackra bilder men så himla hemskt är det inte?! Inte värre än diverse sjukdomar man googlat på haha
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....