• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • Vilaa

Jag ångrar att jag så många gånger fastnat i aktuella brott på Flashback forum och sen inte kunnat sluta tänka på offrena och läsa vidare, när det är barn som är utsatta är jag helt körd, jag mår dåligt men vill veta vad som har hänt och få ett slags avslut med att gärningsmannen/kvinnan är dömd. Särskilt svenska händelser sätter sig.
    Jag ångrar att jag läste så mycket om mordet på Theo i Sverige, http://svenskamord.se/index.php?topic=4633.0 Styvpappan som bokstavligen slog ihjäl barnet. Jag kan fortfarande på nätterna tänka på pojkens skräck under sina sista månader. Samma sak med fallet Bobby, och att jag kollade fup;en. Sjuuuuka sjuuuuka människor! 

1990 dog en stackars 4 årig pojke i norrland med, styvpappan band fast pojken i ett träd naken och lät myggen äta på honom hela natten för att han tagit lite råa ris att äta, han svältes =( Sen sparkades han till döds.
    https://www.flashback.org/t1612677

Alltså sånt här har jag bara fastnat i mitt minne och jag har fortsatt läsa om skiten bara för att få någon slags förståelse för människans ondska, men ångrar mig =( Annat som satt sig i huvudet var en man som kidnappade kvinnor i USA också på 70 talet och torterade/våldtog dom tills dom dog. Låter som en skräckfilm, men det är sant. Där läste jag ett brev han läste upp för kvinnorna när dom kom till honom där han beskrev om hur han skulle behandla dom och vilken smärta dom skulle få utstå.  Googla på (eller inte) Leonard Lake och Charles Ng's.

Alla Baby P osv videos på youtube ångrar jag också, så många fina barn som blivit så grovt dödade, det värsta är tiden innan som varit helt utan nåd, och hur många nya fall som hela tiden dyker upp idag.

• mimmi83

Trypophobia, fy satan vad jag hatar mig själv för att någonsin ha sökt på det. Ändå har jag vetat sen jag var mycket liten att jag inte klarar av att se många små hål bredvid varandra eller i en klunga. Fy!!!

Sen så var jag dum och efter en artikel sökte på Eugene Armstrong och klickade på en länk till hans halshuggning. Jag sov inte på flera veckor efter det och mår fortfarande så dåligt när jag tänker på det. Varken det hur det lät eller hur det såg ut kommer någonsin lämna min hjärna :(

Men ni som skriver om dessa Christian Larsson och Sylvia Likens, kan inte ni länka till någon kortfattad beskrivning om vad som hände dom eftersom de dödsfallen var så tragiska? Typ wiki, helt utan bilder och detaljerade gore-beskrivningar?

• Vitrysk hockeyhjälte

Blev tvungen att googla "trypophobia" nu eftersom alla verkade tycka det var så hemskt. Jag tyckte det var jämförbart med att vila ögonen på en schweizerost.

Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Vilaa
    Die for Me: The Terrifying True Story of the Charles Ng & Leonard Lake Torture Murders är en bok jag inte tänker läsa dock, trots mina googlingar =)
  • Vilaa
    mimmi83 skrev 2014-03-25 13:07:39 följande:
    Men ni som skriver om dessa Christian Larsson och Sylvia Likens, kan inte ni länka till någon kortfattad beskrivning om vad som hände dom eftersom de dödsfallen var så tragiska? Typ wiki, helt utan bilder och detaljerade gore-beskrivningar?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Sylvia_Likens
  • puss
    Ascendere skrev 2014-03-25 11:55:28 följande:
    Ja förmodligen har allt krigande gjort att de blivit så avtrubbade att de helt enkelt inte fattar hur vanligt folk reagerar på sånt. 

Men det ironiska tycker jag är att de blir så hatade för att de dödar en hund, samtidigt som deras jobb är att döda människor (vilket i sig inte är fel, men det sätter fingret på hur oproportioneligt man reagerar ibland)
    Ja, folk är mysko ibland.
  • puss
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-03-25 13:10:53 följande:

Blev tvungen att googla "trypophobia" nu eftersom alla verkade tycka det var så hemskt. Jag tyckte det var jämförbart med att vila ögonen på en schweizerost.

Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
    Vad är det som är äckligt med hål? Kan nån förklara?
  • puss
    adaeze skrev 2014-03-25 13:12:06 följande:

Denna viden är sjukt äckligt: 

KAn int ekolla på den själv, får kväljningar typ, även om jag blundar så vill jag gå och kräkas bara av ljudet på den

Vad är det för nåt? Beskrivning tack.
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....