• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • Uffesson
    dubblett skrev 2014-03-25 14:00:10 följande:
    ÅH FYFAN! GOOGLA INTE Trypophobia!
    Jag klarar av att se allt, o då menar jag allt, halshuggningar, blödande sår, varbölder, djur som plågas osv.
    Men, "Trypophobia" får mig att spy! och jag fattar inte varför.
    Så Googla INTE Trypophobia!
    Aaaah!!! USCH, fyfan! Gråter
  • Carran83

Jag var också tvungen att googla och kolla på hålen men det gav inga direkta olustkänslor hos mig!

Tycker mest det såg löjligt ut :p

Jag ångrar att jag i mina ungdomsår blev övertygad att gå in på rotten och show no mercy, två helt vidriga sidor.

Jag kommer aldrig heller glömma ett videoklipp någon visade gör mig för 15 år sedan med två tjejer som spydde varandra i munnen. Sånt klarar bara jag inte av att se!

• Uffesson

Det finns helt fruktansvärda sidor som visar döda människor. Människor som dött av onaturliga orsaker, oftast. Tänker inte länka någon av dem och jag tittar verkligen inte själv på dem. Men, det var några i min skola som tittade på dem när jag var tonåring.

Jag har inför ett skolarbete googlat dödsstraff, rigor mortis och diverse avrättade brottslingar. Inte jättetrevligt direkt.

• Ice tea

ASG jag läser om det här med hålen men vad är det för bilder ni mår så dåligt av? Är det typ bilder på hål i marken? Eller människor med skotthål? Hahaha det måste vara det roligaste jag hört talas om men jag vågar fan inte googla!  

• Wira
    Ice tea skrev 2014-03-25 15:02:47 följande:
    ASG jag läser om det här med hålen men vad är det för bilder ni mår så dåligt av? Är det typ bilder på hål i marken? Eller människor med skotthål? Hahaha det måste vara det roligaste jag hört talas om men jag vågar fan inte googla!  
    nej typ håligheter. på människohud osv tex. inte bara en grop i jorden :P tänk hur bivackakor ser ut med en massa massa kratrar typ.
  • EmSaH
    Ice tea skrev 2014-03-25 15:02:47 följande:

mest fejkade bilder på folk med täta hål i till exempel händer, armar, ansikte osv. Jag tyckte inte det va läskigt alls. Men alla är vi ju olika. Tydligen reagerar många stark på det.
  • Ice tea
    Wira skrev 2014-03-25 15:04:28 följande:
    nej typ håligheter. på människohud osv tex. inte bara en grop i jorden :P tänk hur bivackakor ser ut med en massa massa kratrar typ.
    Så ett korallrev hade varit läskigt då eller? HAHAHA JAG DÖR!!
  • Wira
    Ice tea skrev 2014-03-25 15:08:13 följande:
    Så ett korallrev hade varit läskigt då eller? HAHAHA JAG DÖR!!
    nja alltså för min del så är det just när det kommer till mänsklig vävnad jag börjar rysa. typ tänk dig en människas rygg med håligheter som ett korallrev....
  • Unis
    mimmi83 skrev 2014-03-25 13:31:49 följande:

Christian Larsson då?

Han finns inte med på Wikipedia.
  • Ice tea
    Wira skrev 2014-03-25 15:12:28 följande:
    nja alltså för min del så är det just när det kommer till mänsklig vävnad jag börjar rysa. typ tänk dig en människas rygg med håligheter som ett korallrev....
    Men vilken människa har en massa hål i sig? Menar du typ pormaskshål? Eller som skotthål? Eller cancer där bitar av huden fallit av?
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....