• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • Baby Firefly
    AnnasoR skrev 2014-04-02 09:43:16 följande:
    Är det någon som kan berätta om baby brianna då jag är alldeles för feg för att själv googla. Är grymt nyfiken!
    Då vill du nog inte läsa historien här heller.
  • puss
    Baby Firefly skrev 2014-04-02 09:44:16 följande:
    Då vill du nog inte läsa historien här heller.

ja, det är ju samma historia ändå liksom...
    *puss puss puss puss*
  • Nicke
    Är det någon som kan berätta om baby brianna då jag är alldeles för feg för att själv googla. Är grymt nyfiken!
    Svårt misshandlat barn (av föräldrarna). Mycket bilder.
  • Jag kom inte på något bättre

Det är en hemsk och tragisk historia om ett spädbarn vars föräldrar och släkt är helt jävla pantade och man vill se dem dö en smärtsam död efter år av tortyr och förnedrande.

Jag hörde om denna tragedi för några år sedan, minns det fortfarande idag- hur arg jag blev/ fortfarande är, och hur mycket jag kramade om min egna lilla dotter som låg och sov bredvid mig.

Förstår inte hur en människa kan göra så mot ett barn..
    ~Alicia, Min Eviga Sol I Mörkret~
  • Vilaa
    Är en bebis som inte blev mer än några månader gammal, blev misshandlad till döds, utnyttjad sexuellt, biten, slagen, tappad, ja allt man kan tänka (eller inte tänka sig) mamman saknade tydligen all form av känsla för barnet och tyvärr resten av familjen med. Undrar hur det kan fela så i nåns hjärna, bära ett barn och sedan ignorera dess skrik och smärta och bara inte bry sig, som den vore ett dött ting. En leksak.
  • viseversa
    VIDRIG historia från början till slut. Hon blev endast 6 månader gammal och under sitt korta liv fick hon bara känna smärta. Hon blev våldtagen,misshandlar,biten,kastad,ignorerad,kvävd mm mm mm tills en dag att hon dog av inre skador efter en misshandel. Man gråter floder. Likaså baby P som dog på ett liknande sett. Där gråter man också floder. Fina små oskyldiga barn och man pussar och kramar extra m,ycket på sina egna barn efteråt. Jag lnskar själv att jag aldrig läst. 
  • Trinity78
    VimsigaMamman skrev 2014-04-20 14:07:18 följande:
    hyperdontia 
    Shit!
    Reproductively challenged
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....