• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • Meh01

Vissa rasistbloggar/rasistsidor osv. Blir bara deprimerad av att läsa.

Snuff, torteringsfilmer eller bilder från bilolycker/mord m.m är inget jag någonsin tänker sitta och titta på. Det finns människor som tvingas se sådant i verkligheten varje dag, jag har turen att slippa. Ni som är nyfikna, åk till Grekland och kolla på när polisen slår ihjäl folk på gatorna. Mycket bättre upplösning. Kräks

• Hjärtat3

Baby Brianna! :( Mådde dåligt i flera dagar efter jag läste! Kan inte tänka på det utan att bli tårögd och måste krama om och pussa min lilla tjej på 8 månader.

• mliten

Alla sorters cancerformer som jag tror jag har/är rädd för. Blir sjukt skräckslagen och hypokondrisk.

• Wira
    Ice tea skrev 2014-03-25 15:19:53 följande:
    Men vilken människa har en massa hål i sig? Menar du typ pormaskshål? Eller som skotthål? Eller cancer där bitar av huden fallit av?
    som sagt så är ju bilderna  F E J K. de som är bra gjorda ser obehagliga ut ändå. inte så jag skriker av skräck men det ryser lite i nacken bara. har haft patienter med jätteäckliga bölder som de inte sökt vård för vilket resulterat i stora, tätt sittande kratrar. jag är inte lättäcklad men jag fick be om assistans där för jag klarade inte av det. lustigt nog ryser jag på kinderna och i nacken när jag ser sånt.
  • Spana

den där filmen från 70-talet.. När en pappa klev ut ur bilen för att filma lejon under en safaritur...
    Ryser, ryser, ryser...

• Unis
    Spana skrev 2014-03-25 19:06:01 följande:
    den där filmen från 70-talet.. När en pappa klev ut ur bilen för att filma lejon under en safaritur...
    Ryser, ryser, ryser...

Har inte sett den men kan tänka mig vad som händer.
  • Spana
    Unis skrev 2014-03-25 19:16:15 följande:

Har inte sett den men kan tänka mig vad som händer.
    ja den en så hemsk...varför, varför, varför kliver man ur bilen för att filma lejon??? Åhh.. att jag inte var med i bilen så jag kunde hålla i karln...
  • Wira
    Spana skrev 2014-03-25 19:22:39 följande:
    ja den en så hemsk...varför, varför, varför kliver man ur bilen för att filma lejon??? Åhh.. att jag inte var med i bilen så jag kunde hålla i karln...
    men den är ju fejk? liksom, att kameramannen skulle stå och filma klart medan lejonen äter upp en man tre meter bort? och dessutom zooma ut för att få lite effektfulla bilder på barnen i bilen? Jo men visst :P Nej, jag kan trösta er med att den är fejk fejk fejk ;)
  • Utvandraren
    Hjärtat3 skrev 2014-03-25 18:35:51 följande:
    Baby Brianna! :( Mådde dåligt i flera dagar efter jag läste! Kan inte tänka på det utan att bli tårögd och måste krama om och pussa min lilla tjej på 8 månader.
    Hon var så lik min lilla flicka. Bara annan hårfärg :'(
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....