Inlägg från: Wira |Visa alla inlägg
  • Wira

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

dubblett skrev 2014-03-25 14:00:10 följande:
    ÅH FYFAN! GOOGLA INTE Trypophobia!
    Jag klarar av att se allt, o då menar jag allt, halshuggningar, blödande sår, varbölder, djur som plågas osv.
    Men, "Trypophobia" får mig att spy! och jag fattar inte varför.
    Så Googla INTE Trypophobia!
    nu blev man ju tvungen. visst ryser jag av att se sånt där, typ rejäla kratrar i huden men de flesta bilder är ju tydligt fejkade så bara jag kan klamra mig fast vid det så är det rätt lugnt. spindelfansjäveln som dök upp under bilderna en lite bit ner däremot fick mig att skrika till högt och tappa datorn i golvet. där kan vi snacka fobi.
  • Wira
    Ice tea skrev 2014-03-25 15:02:47 följande:
    ASG jag läser om det här med hålen men vad är det för bilder ni mår så dåligt av? Är det typ bilder på hål i marken? Eller människor med skotthål? Hahaha det måste vara det roligaste jag hört talas om men jag vågar fan inte googla!  
    nej typ håligheter. på människohud osv tex. inte bara en grop i jorden :P tänk hur bivackakor ser ut med en massa massa kratrar typ.
  • Wira
    Ice tea skrev 2014-03-25 15:08:13 följande:
    Så ett korallrev hade varit läskigt då eller? HAHAHA JAG DÖR!!
    nja alltså för min del så är det just när det kommer till mänsklig vävnad jag börjar rysa. typ tänk dig en människas rygg med håligheter som ett korallrev....
  • Wira
    Ice tea skrev 2014-03-25 15:19:53 följande:
    Men vilken människa har en massa hål i sig? Menar du typ pormaskshål? Eller som skotthål? Eller cancer där bitar av huden fallit av?
    som sagt så är ju bilderna  F E J K. de som är bra gjorda ser obehagliga ut ändå. inte så jag skriker av skräck men det ryser lite i nacken bara. har haft patienter med jätteäckliga bölder som de inte sökt vård för vilket resulterat i stora, tätt sittande kratrar. jag är inte lättäcklad men jag fick be om assistans där för jag klarade inte av det. lustigt nog ryser jag på kinderna och i nacken när jag ser sånt.
  • Wira
    Spana skrev 2014-03-25 19:22:39 följande:
    ja den en så hemsk...varför, varför, varför kliver man ur bilen för att filma lejon??? Åhh.. att jag inte var med i bilen så jag kunde hålla i karln...
    men den är ju fejk? liksom, att kameramannen skulle stå och filma klart medan lejonen äter upp en man tre meter bort? och dessutom zooma ut för att få lite effektfulla bilder på barnen i bilen? Jo men visst :P Nej, jag kan trösta er med att den är fejk fejk fejk ;)
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....