Inlägg från: PrickigaRut |Visa alla inlägg
  • PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • PrickigaRut
    puss skrev 2014-03-23 20:30:24 följande:
    Varför bildgooglar du tarmplack?

Det var med i en fl diskussion en gång. Kunde inte låta bli... Jag vet jag är skadad.
  • PrickigaRut
    Orcha skrev 2014-03-23 20:39:22 följande:

OBS!!! Är du känslig så klicka inte på länken! Detta är något av det vidrigaste jag sett. 
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.

OMG! Det där var fan vidrigt! Vad är det för fel på en när man inte låta bli att kolla på saker fast man vet att det kommer att vara skitäckligt?
  • PrickigaRut
    puss skrev 2014-03-23 20:38:27 följande:
    Vad är harlequin baby? Jag är inte bra på äckliga saker.

Jag undrar också. (Försöker att hålla mig från att googla)
  • PrickigaRut
    puss skrev 2014-03-23 20:48:07 följande:
    Jag tar det om du säger vad länken är.

Det var en youtube video med nån sorts larver som satt sig under huden på en gorilla. Det låter inte så farligt med det var vidrigt..
  • PrickigaRut
    Antilopen skrev 2014-03-23 21:07:08 följande:
    Harlequin baby gjorde jag tyvärr misstaget att googla på för ett tag sen. Det är en hudsjukdom, hela huden spricker... Har sett bilder på nyfödda bebisar som är i princip hudlösa, hela huden är ett enda stort sår. Och det är nåt med ögonen också, de typ vänds ut och in, eller om det är ögonlocken som svullnar upp nåt groteskt. Det är det hemskaste jag har sett i hela mitt liv, det gör fysiskt ont i mig när jag föreställer mig smärtan hos en nyfödd där hela huden har djupa sprickor så att köttet under är blottat... Har för mig att de avlider väldigt snabbt... Harlequin-bebisarna är liksom vit-röd-randiga. Ser inte riktigt ut, först när man ser bilderna så tror man att det är nån docka som gjorts för nån skräckfilm. Vet inte hur jag ska kunna förklara bättre, men jag vill uppmana alla känsliga att GOOGLA INTE DETTA! Jag mår så himla dåligt, kommer aldrig glömma de bilderna.

Jag hann tyvärr med att googla den också....inga roliga bilder.
  • PrickigaRut
    taquine skrev 2014-03-23 22:17:37 följande:
    Kom på att jag googlat om rabies ocksåriktig dödsångest när jag länkade till filmer
    Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig

Äckliga saker och filmer brukar sällan bli bra.
  • PrickigaRut
    iaseia skrev 2014-03-23 22:29:00 följande:
    Men fy, jag kan inte läsa era inlägg för jag kan inte hålla mig från att googla och nu kommer ja få mardrömmar om harlequin baby.

Samma här. Harleguin baby och gorilla videon toppar nog min lista över äckligast just nu. Helt plötsligt känns nekros bilderna ganska harmlösa...
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....