• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • puss
    Baby Firefly skrev 2014-03-25 15:39:54 följande:
    Jag tror att det handlar mer om nyfikenhet än njutning faktiskt. Så är det för mig i alla fall. Jag är nyfiken helt enkelt. 

på vad? på hur döda människor ser ut? varför det?
    *puss puss puss puss*
  • Baby Firefly
    puss skrev 2014-03-25 15:40:40 följande:

på vad? på hur döda människor ser ut? varför det?
    Ja varför inte? Jag tittar på en hel del skräck och jag tycker att det är ganska så intressant att se hur verkligheten vs film ser ut. 
  • puss
    Baby Firefly skrev 2014-03-25 15:41:57 följande:
    Ja varför inte? Jag tittar på en hel del skräck och jag tycker att det är ganska så intressant att se hur verkligheten vs film ser ut. 

"varför inte" är inget jag undrar över, min fråga om varför var helt seriös.
    jaha så ok, du kollar på skräck och vill jämföra. tack för svaret.
    *puss puss puss puss*
  • Hansen
    Utvandraren skrev 2014-03-25 15:21:49 följande:
    Baby Brianna :'(

Håller med, önskar jag inte hade googlat det för några år sedan. Jag grät och grät och grät..
  • Nicke
    Tia F skrev 2014-03-25 15:36:08 följande:

När jag var ung och oerfaren på internet blev jag lurad att googla eller gå in på några saker som aldrig någonsin kommer lämna min näthinna.

* Rotten. Den sidan är vidrig och jag kommer aldrig gå in där igen.

* En bild av en mans anus. Det är helt uppspärrat och man ser rakt in.

* Ett klipp på artisten Siggi som svalde hela micen under ett gig. Vidrigt är vad det är.

Sedan råkade jag av misstag hamna på reddits sida spacedicks eller något sådant. Jag hann i all hast se bild på en människa som hade fått huvudet totalt krossat i en motorcykelolycka.

Vad är det för sjuka människor som lägger ut sådan samt tittar på det och finner någon slags njutning i det?

Men jag antar att jag är en riktig mes på internet. Jag vill se lolcats, fåniga getter och gulliga klipp med barn som skrattar hysteriskt eller headbangar till hårdrock.
    Den med micken är fake. Den analyseras bland annat på reddit.
  • puss
    Shorona skrev 2014-03-25 15:44:19 följande:

Steven-Johnson syndrome som jag kan få av min medicin i värsta fall....

Då vet du iaf hur du ska bli bättre.
  • Loriyana

Jag googlade "fisting" en gång eftersom jag inte visste vad det var och jag hade hört någon nämna det på TV. 

Det ångrar jag!

• Line85

Tree warts... *kräks*

Det är alltså bilder på trämannen och hans vårtor...

Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....