Inlägg från: Spana |Visa alla inlägg
  • Spana

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

sitter här med hög puls efter att ha läst nästan alla inlägg. Då har jag inte ens vågat googla något utav det!!

När jag var yngre såg jag några filmer (ej google, tror det var Youtube om det är ok för tråden) när djur attackerade människor.
    Det var lejon, björnar och tigrar bland annat, som tuggade sönder människor.
    Hemskt!!

Tittade trots ångest, just för att det är min största skräck att bli anfallen och uppäten av ett djur. En slags fobi nästan. Det är ju inte så rimligt som tur är.. 

• Spana

den där filmen från 70-talet.. När en pappa klev ut ur bilen för att filma lejon under en safaritur...
    Ryser, ryser, ryser...

• Spana
    Unis skrev 2014-03-25 19:16:15 följande:

Har inte sett den men kan tänka mig vad som händer.
    ja den en så hemsk...varför, varför, varför kliver man ur bilen för att filma lejon??? Åhh.. att jag inte var med i bilen så jag kunde hålla i karln...
  • Spana
    Wira skrev 2014-03-25 19:42:11 följande:
    men den är ju fejk? liksom, att kameramannen skulle stå och filma klart medan lejonen äter upp en man tre meter bort? och dessutom zooma ut för att få lite effektfulla bilder på barnen i bilen? Jo men visst :P Nej, jag kan trösta er med att den är fejk fejk fejk ;)

Man tackar!
  • Spana
    Wira skrev 2014-03-25 19:42:11 följande:
    men den är ju fejk? liksom, att kameramannen skulle stå och filma klart medan lejonen äter upp en man tre meter bort? och dessutom zooma ut för att få lite effektfulla bilder på barnen i bilen? Jo men visst :P Nej, jag kan trösta er med att den är fejk fejk fejk ;)

Fast jag vill minnas att jag såg när lejonet attackerade killen.. Men kan Blanda ihop det med andra filmer just tvingat mig att se, där människor attackerats av Djur
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....