• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • Freksta

Varför är man så nyfiken, googlade på Christian Larsson och Elin Krantz gud vad hemskt Gråter Det är nått som kommer sitta kvar på näthinnan Rynkar på näsan

• niagara

Split penis ska man inte googla. Ni vet att det finns folk som klyver tungan.... This is a new level!

• puss
    underbaraSt skrev 2014-03-24 21:13:45 följande:

www.facebook.com/photo.php

Kolla det här på Facebook... Eller, gör det inte om ni inte klarar av äckligheter :P

Vad är det? Vill inte kolla.
  • Moolie

Folk som bryter benen på skateboards eller rullskridskor tycker jag är lite underhållande... Känner mig lite sjuk nu! :'D

Unis skrev 2014-03-24 22:10:43 följande:
    Det började klia som sjutton runt mina fötter när jag såg det.....Usch fy fasen vilka bilder

Tur att det är så allvarliga hudsjukdomar att man aldrig ens lär hört om någon som drabbats av det! ;) Vissa av dem var ju bara fejkbilder ändå! :P
    puss skrev 2014-03-25 06:21:25 följande:
    Vad är det? Vill inte kolla.

Jag vill med veta INNAN jag klickar! :O
  • milkimi

- Botfly
    - Giant pimple
    - Intestinal collapse
    - Tonsilolitos

Sen har man ju varit inne på bestgore.com några gånger Kräks Näe. Jag fattar inte varför man kollar på sånt här skit faktiskt, haha. Alltid blir man så himla nyfiken...

• viseversa
    mikipiki skrev 2014-03-24 13:25:03 följande:
    Jag ångrar också att jag läste historien om baby Peter. Kommer aldrig att glömma det och bara jag tänker på honom blir jag alldeles tårögd :(
    Ja eller baby Brianna=(. Man GRÅTER floder. Så jävla vidrigt!!
  • viseversa

Hur raderar man google historik? Vill inte att det ska ligga där för mina barn att klicka på. MYCKET VIDRIGT!!

• Love is blind

Death by horsecock. En man blir påsatt till döds av en häst.

bme pain olympic, kille skär av sitt könsorgan framför kameran.

Googlade efter videos på halshuggning också en gång.

Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....