• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • Moolie
    Nymphaea skrev 2014-03-24 20:52:19 följande:
    Jodå, det var riktat till alla som ville veta vad trypophobia är!  Det var ju det lättaste att utstå med den här tråden.

Nu avfavoritar jag också, eftersom varje inlägg där torterade och misshandlade barn nämns känns som ett fysiskt slag i magen. 

Allt som har med huden att göra eller under huden får mig att börja klia som TUSAN!! Jag har ingen fobi. Men just saker som borde klia gör mig GALEN! :P
  • karet

Harlequin baby var nog det hemskaste jag sett.
    Och jag är inte det minsta känslig.

• Unis
    Moolie skrev 2014-03-24 21:55:11 följande:

Allt som har med huden att göra eller under huden får mig att börja klia som TUSAN!! Jag har ingen fobi. Men just saker som borde klia gör mig GALEN! :P

Det började klia som sjutton runt mina fötter när jag såg det.....Usch fy fasen vilka bilder
  • Jag kom inte på något bättre

Fup om christian larsson, och där dök det upp obduktionsbilder (flashback).

Elin krantz.

Stackaren lurifaxflax (flashbackanv.) Som inte längre såg meningen med livet.. trodde att det var ett sjukt skämt till dess att polis och ambulanssjukvårdare dök upp och stängde av kameran..

Kunde inte sova den natten, och när jag blundade kändes det som att han skulle stå vid mig när jag öppnade ögonen igen.. väldigt tragiskt öde för dessa ungdomar.

Även videon på barnet i kina som blir överkörd gång på gång, men INGEN gör någonting alls. Ilskan kokar i mig bara jag tänker på det!

~Alicia, Min Eviga Sol I Mörkret~
  • Madida
    Orcha skrev 2014-03-23 20:39:22 följande:

" rel="nofollow" target="_blank">

OBS!!!

Är du känslig så klicka inte på länken!
    Detta är något av det vidrigaste jag sett. Kräks

Alltså det där var inte bara vidrigt utan det gjorde ont i hjärtat Hjärta
    I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • Orcha
    Madida skrev 2014-03-24 22:37:39 följande:
    Alltså det där var inte bara vidrigt utan det gjorde ont i hjärtat Hjärta
    Ja.
    Gråter
    Så mycket jobb men apan dog...
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Madida

Men alltså! När jag först såg tråden så tänkte jag att folk skulle nämna just äckliga saker som larver under huden, vidriga könssjukdomar, stora finnar som exploderar o.s.v. Men att länka till bilder/klipp som ska innehålla (inte kollat) misshandlade barn, mördade människor och liknande är f*n bara sjukt! Det är en helt egen nivå av vidrigt.

• Madida
    Orcha skrev 2014-03-24 22:55:13 följande:
    Ja.
    Gråter
    Så mycket jobb men apan dog...
    Ja, sånt gör riktigt ont att se Rynkar på näsan
  • Orcha
    Madida skrev 2014-03-24 22:58:06 följande:
    Ja, sånt gör riktigt ont att se Rynkar på näsan
    Man har ju googlat fina saker men de minns man inte på samma sätt...
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....