• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • Nymphaea
    puss skrev 2014-03-24 20:54:30 följande:
    Vad ÄR blue waffle?
    Påhittad könssjukdom, också populär bland flitiga Photoshoppare.

Lotus boob/breast samma, fejk.
  • Nymphaea
    outsider skrev 2014-03-24 20:56:03 följande:

Asså, jag blev ju mer "worked up" över det pga alla andras reaktioner. Visst, det är inga vackra bilder men så himla hemskt är det inte?! Inte värre än diverse sjukdomar man googlat på haha
    Jamen precis! Jag trodde också det var värre. Men det är ju inte ens på riktigt. Därför undrar jag om det är något som funkar specifikt på dem som har anlag för att ha just den fobin medan bilderna inte biter alls på oss andra!
  • puss
    Nymphaea skrev 2014-03-24 20:58:42 följande:
    Påhittad könssjukdom, också populär bland flitiga Photoshoppare.

Lotus boob/breast samma, fejk.
    Det som är sjukt är ju ni som sitter och kollar bilder på misshandlade barn.

Låtsashål och rövhål är ju ingen match.
  • studentbruttan29

Sökte på Elin krantz för jag inte visste vem hon var, men insåg sedan vem det var. Varför ligger sådana bilder ute ens, det kan jag inte förstå för mitt liv. Hennes familj hoppas jag aldrig får se dessa bilder, så fruktansvärt.
    Och varför låg hon där, vem hittade henne?  =(

• Nymphaea
    puss skrev 2014-03-24 21:01:23 följande:
    Det som är sjukt är ju ni som sitter och kollar bilder på misshandlade barn.

Låtsashål och rövhål är ju ingen match.
    Och Elin Krantz mfl. Inte bara blir man så jävla Osugen på att googla detta, bara att läsa dessa detaljerade beskrivningar här går bort. Alltså fy fan, nu fick jag en gut punch bara av att läsa orden "bilder på misshandlade barn". Just det ja, skulle ju avfavorita.
  • underbaraSt
    Ramborg Persdotter skrev 2014-03-24 21:33:22 följande:
    Fantastiskt egentligen, men huva, så äckligt!
    Haha ja men det ser så vidrigt ut! :P Visade killen (utan att han visste vad det var) och han höll på att smälla av hahaha!
  • Moolie
    studentbruttan29 skrev 2014-03-24 21:04:08 följande:
    Sökte på Elin krantz för jag inte visste vem hon var, men insåg sedan vem det var. Varför ligger sådana bilder ute ens, det kan jag inte förstå för mitt liv. Hennes familj hoppas jag aldrig får se dessa bilder, så fruktansvärt.

Och varför låg hon där, vem hittade henne?  =(

Fy! :(
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....