• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • Divahd
    Molgan 008 skrev 2014-03-24 20:25:56 följande:
    Det är därför jag frågar, inte googlar. Flört
    fråga inte, googla inte och ge f-n i den här tråden....
  • Nymphaea
    Loui skrev 2014-03-24 19:17:26 följande:
    Trypophobia.
    Sjukt intressant fenomen, "rädsla för (grupper av) hål", som jag aldrig hört talas om innan den här tråden. Googles bildsök genererar i princip 100% bilder på människor med ett gäng photoshopgenererade hål (på händerna, i ansiktet, tungan osv). Bara fejkbilder alltså, som människor med rädsla för hål kan gotta sig i. Glad

Vad ÄR det egentligen som gör er/dem så rädda för hål?
  • Molgan 008
    Divahd skrev 2014-03-24 20:26:51 följande:
    fråga inte, googla inte och ge f-n i den här tråden....
    Haha, klokt råd. Vi får se om jag följer det.
    Nymphaea skrev 2014-03-24 20:31:17 följande:
    Sjukt intressant fenomen, "rädsla för (grupper av) hål", som jag aldrig hört talas om innan den här tråden. Googles bildsök genererar i princip 100% bilder på människor med ett gäng photoshopgenererade hål (på händerna, i ansiktet, tungan osv). Bara fejkbilder alltså, som människor med rädsla för hål kan gotta sig i. Glad

Det var visserligen inte ett svar riktat till mig, men jag tackar så mycket ändå. Glad

• guinevere

Goatsemannen var ingen kul syn men jag googlade det faktiskt aldrig utan det dök upp en bild dök upp här på FL.

Värsta jag googlat var på stening, egentligen för info men det var bilder också. De bilderna förföljer mig än i dag. Har lätt att bli illa berörd och skulle aldrig våga googla allt som nämnts i denna tråd!!

• IsDimma

Goatsemannen är bland det äckligaste jag sett. Men annars är abort inte heller ett trevligt ämne att bildgoogla.

• Shandi

Trypophobia är nog bland det värsta när det gäller äckelkänslor... Fy och hela helvete vad vidrigt det är med dessa äckliga jävla hål!!!! Däremot kan jag titta på högupplösta klämfilmer av finnar och pormaskar, och nästan dregla! Haha, helt sjukt, men älskar det! Men just hålen, nej det går inte..

Sitter tyvärr rätt mycket på flashbacks "mondo, gore bizarre" och har sett en hel del, men vissa saker etsar sig verkligen fast. Tex bildena på Elin Krantz.  Det var rent ut sagt vidrigt. Sorgligt och helt lamslående.

Googlade även historien om Junko Furuta, något jag ångrar men samtidigt så är det väl kanske vikigt att vi är medvetna att sådant händer lite då och då... Påminner om Sylvia Likens...

Alla tragiska historier om barn som blivit misskötta och torterade önskar jag att jag aldrig googlat. Så jävla sjuka äckliga människor det finns i världen!!  Ångrar djupt också att jag läste vad "a serbian film" handlade om.. Fy satans helvete.. Påminner om den där ligan som kidnappade små barn som de gjorde diverse hemska vidriga grejor med.. Det ångrar jag också att jag googlat fram,...

Ja just det!! Blowfly girl! Hennes historier är rätt bisarra, även om jag inte ångrat att jag läst dem! Haha.

• Emma 89
    mikipiki skrev 2014-03-24 12:52:05 följande:
    Ja hon var det :( fy! Ja, alltså jag har också sett bilder från andra mord och så, men inget berörde så mycket som hon av någon anledning :/ tycker det såg så hemskt ut av någon anledning.

Ja det känns som hennes ansiktsuttryck visar skräcken hon kände i ögonblicket innan hon dog.
  • face09

Å jag läste i aftonbladet om en kvinna i malaysia som misshandade sin 8 månaders baby och en granne som filmade det. Jag tittade på videon, ÅNGEST. Barnets gråt ekar fortfarande i mina öron. Kunde inte sova den natten och tänker på det stackars barnet då och då:(

• Shandi
    Nymphaea skrev 2014-03-24 20:31:17 följande:

Vet inte, bara så sjukt äckligt! Kryper i hela min kropp då jag ser det. Är inte känslig för var, bölder eller larver osv men just dessa hål. De är ju liksom svarta, man ser inte vad som finns därinne. Haha, ja jag vet faktiskt inte, men vidrigt är det.
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....