• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • Titiou

Usch, varför är man så nyfiken? Jag har nog inte googlat ngt som jag ångrat. det är mer att det dykt upp äckliga bilder på sjukdomar och ibland sjuka fotshoppade bilder om man googlat på ngt helt annat.  Blir illamående och mår dåligt bara av att läsa tråden... Klarar inte av sånt här sjukt och hemskt. Inte ens om det är fake, tex saw-filmerna, börjar må så dåligt när jag ser sånt :(   

• CoolJen

Utslag- bilder
    Bot fly (nån äcklig fluga som lägger ägg under huden, finns filmer på youtube)

• Baby Firefly
    Nymphaea skrev 2014-03-24 17:51:55 följande:
    Men alltså, "en hel del snuff"? Riktig? Berätta gärna för en oinvigd/blåögd individ... Hur många människor har du sett dö på film?
    Jag har inte hållit räkningen direkt. Men jag har sett rätt mycket. Dock verkar det vara svårare att hitta riktig snuff nu än vad det var för ett par år sedan. 
  • studentbruttan29

Joo, en till förresten. När det var på nyheterna som allra mest hur hundar plågades för sin päls och videos flödar på nätet.
    En man håller fast hunden framifrån, levandes såklart, och en annan tar tag i pälsen ungefär vid höfterna på hunden och drar så pälsen sakta åker av i ett stycke typ. Så hunden vrider sig i sådana fruktansvärda plågor så jag var nån sekund ifrån att svimma när jag såg den filmen.
    Jag skulle aldrig kunna se om den, inte ens om jag fick alla pengar i hela världen. Tänk att själv bli levande skinnflådd, huden dras av en i ett enda stycke. Heeeeeeeeeelt sjuuuuuk, jag hatar människorasen.

• taquine
    studentbruttan29 skrev 2014-03-24 18:56:54 följande:
    Joo, en till förresten. När det var på nyheterna som allra mest hur hundar plågades för sin päls och videos flödar på nätet.
    En man håller fast hunden framifrån, levandes såklart, och en annan tar tag i pälsen ungefär vid höfterna på hunden och drar så pälsen sakta åker av i ett stycke typ. Så hunden vrider sig i sådana fruktansvärda plågor så jag var nån sekund ifrån att svimma när jag såg den filmen.
    Jag skulle aldrig kunna se om den, inte ens om jag fick alla pengar i hela världen. Tänk att själv bli levande skinnflådd, huden dras av en i ett enda stycke. Heeeeeeeeeelt sjuuuuuk, jag hatar människorasen.
    Ja människan är ett vidrigt släkte.Demon Skulle aldrig aldrig fixa se barn och djur torteras heller.Fy fan mår dåligt nu av det du skrivit, och det är väl vardagsmat i många länder 
    Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • tjooosin

Haha!

En sjuk sak hände mig för ett tag sedan. Jag skulle googla på materialet rotting, som finns i utemöbler m.m så jag klickade på fliken bilder för att jämföra lite hur möblerna kunde tänkas se ut.... men det skulle jag ju aldrig ha gjort! Det kom upp bilder på ruttna kadaver istället! Förvånad

• puss
    studentbruttan29 skrev 2014-03-24 18:56:54 följande:

Det är du som kollar.
  • studentbruttan29
    puss skrev 2014-03-24 19:30:41 följande:
    Det är du som kollar.
    Jag vet, man var ung och dum och överdrivet nyfiken.
    Nu för tiden blir det en kopp kaffe och bingolotto på tv.
  • så mycket bättre
    puss skrev 2014-03-24 17:53:26 följande:
    Varför kollar du på sånt?
    Det gör jag eg inte. Då fanns den där och jag kunde inte låta bli att titta, mådde fruktansvärt dåligt av det. Fast jag vet ju inte vad du menar med "tittar på sånt" men jag tolkade det som att du trodde att det var nåt jag brukar göra och det är det alltså inte.

Övrigt som pratas om här är ju mest äckliga åkommor och sånt blir jag inte särkilt påverkad av alls, på bild dvs. Jag skulle nog bli jävligt påverkad av att se (och lukta) kallbrand i verkligheten.. Bilder från mordutredningar och annat sånt som länkats här tittar jag öht inte på
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....