Inlägg från: Ice tea |Visa alla inlägg
  • Ice tea

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Hahaha jag vill sååååå gärna veta vad alla filmer visar och vad för slags bilder som kommer upp på det ni pratar om men jag TÄNKER inte kolla!!! Men snälla ni kan väl beskriva vad det är för något i alla fall? Vad då krokodildrog, vad är det till exempel ????? Och vad är det för farligt med rabiesbilder??? SÄÄÄG!! Skrattande

• Ice tea
    P30 skrev 2014-03-24 15:31:22 följande:
    OK, hur många i denna tråd har faktiskt låtit bli att googla på allt, eller klicka på några länkar?
    Hand upp!
    Jag! 

Men jag är så jävla nyfiken trots att jag egentligen inte vill veta. Är faschinerad av mordhistorier men vill inte se något! Varför är bilderna på mordoffret Elin värre än andra? Usch jag vill inte veta egentligen........eller jo, det vill jag!! Morbid man måste vara??? Men det är nog många som är annars hade inte kvällstidningarna sålt så mycket när de har makabra rubriker! Förvånad
  • Ice tea

ASG jag läser om det här med hålen men vad är det för bilder ni mår så dåligt av? Är det typ bilder på hål i marken? Eller människor med skotthål? Hahaha det måste vara det roligaste jag hört talas om men jag vågar fan inte googla!  

• Ice tea
    Wira skrev 2014-03-25 15:04:28 följande:
    nej typ håligheter. på människohud osv tex. inte bara en grop i jorden :P tänk hur bivackakor ser ut med en massa massa kratrar typ.
    Så ett korallrev hade varit läskigt då eller? HAHAHA JAG DÖR!!
  • Ice tea
    Wira skrev 2014-03-25 15:12:28 följande:
    nja alltså för min del så är det just när det kommer till mänsklig vävnad jag börjar rysa. typ tänk dig en människas rygg med håligheter som ett korallrev....
    Men vilken människa har en massa hål i sig? Menar du typ pormaskshål? Eller som skotthål? Eller cancer där bitar av huden fallit av?
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....