• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • Chockocola
    michimichi skrev 2014-03-24 12:14:44 följande:
    Elin Krantz? För de har jag med råkat googla, värsta jag sett :( helt fruktansvärt att sådana bilder ligger ute för allmän beskådning!

Såg bilden på Elin Krantz oxå. Veeeeedervärdigt 😥
  • Emma 89
    SoStylish skrev 2014-03-24 11:59:33 följande:
    Samma här. Tycker att själva utredningsarbetet är intressant att läsa om, men ibland får man se lite mer än man önskat.

Det mesta brukar jag kunna skaka av mig, men bilden på styckmördade Christian Larssons huvud tror jag aldrig kommer försvinna från näthinnan. Inte nog med att bilden är väldigt magstark i sig utan man lägger ju även till allt den stackars killen blev utsatt för innan. Allt det tillsammans gör det bara så fruktansvärt hemskt.

Ja fy fan, har sett fler bilder på Christian Larsson kropp, de är verkligen hemska. Elin Krantz bilderna tycker jag dock är värre på något sätt.
  • mikipiki

Ja hon var det :( fy! Ja, alltså jag har också sett bilder från andra mord och så, men inget berörde så mycket som hon av någon anledning :/ tycker det såg så hemskt ut av någon anledning.

• blaa

Vem är Sylvia Likens? Jag är för feg för att googla haha

• jag är den jag är
    Chockocola skrev 2014-03-24 12:30:54 följande:

Såg bilden på Elin Krantz oxå. Veeeeedervärdigt 😥

Ja, jag också. Fy fan! De bilderna hemsöker mig.
  • SoStylish
    blaa skrev 2014-03-24 12:57:26 följande:
    Det är ingen fara att googla. Gör en vanlig googling på hennes namn och sedan kan du läsa om fallet på t.ex. Wikipedia.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    blaa skrev 2014-03-24 12:57:26 följande:
    Ett amerikanskt mordoffer för ett av de mer bestialiska mord som någonsin begåtts.
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Rödaskor

Nu tror jag inte min googling var så hemsk, jämfört med era sökningar på mord. Men häromdagen vilja jag ha lite mer information om olika glasflaskor som är formade som katter (ska ha varit badsalt i dem), typ vilka färger dem fanns i och när de såldes. 

Så jag googlade "glasflaska katt", jag läste bara lite information under en länk och det verkar som man ger kattungar muskelavslappnande, trycker ner de i glasflaskor och låter de leva sina liv i glasflaskor. Vågade inte titta på bilderna

• George 1

Googlade på " Gummimatta " en gång för många år sedan.
    Hade köpt ny bil, därav.
    Arbetade på ett företag där det var total förbud att besöka eller söka på allt som hade med sex, porr, snusk och kroppar att göra !
    Vi hade även skrivit på ett kontrakt att detta fick vi inte göra och att det var grund för uppsägning.
    Tycker det är och var helt rätt även idag .

Sökte som sagt vad efter mina gummimattor.
    Hamnade på värdens hårdporr sida med gummiartiklar för sköna stunder......
    Stängde ner den direkt.

5 min senare ringer min chef och vill att jag skall komma in.
    Lommar in och tror att det gäller utbildningen jag hade fått.
    " Hmmm, vad har du varit på för ngr sidor, vet du inte om detta avtal " 
    Lägger fram avtalet samt en kopia på sidan jag besökt.
    Hakan sitter ner vid fötterna.

Förklarar att jag köpt ny bil och att jag vill hitta en gummimatta till skuffen.
    Förresten, hör med Klaes, vi talade om detta på rasten.
    Klaes blir inkallad, ställd mot väggen och harklar döö nervös att det stämde.

Vi kom undan och ärendet avskrev när chefen kontrollerade att jag bytt bil för två dagar sedan samt att jag var på sidan mindre än 4 sek.

Där kan man snacka om stenkoll på datatrafik.

Googlar aldrig ngt som har med privatlivet eller " snusk " att göra.

• taquine
    jag är den jag är skrev 2014-03-24 12:58:53 följande:

Ja, jag också. Fy fan! De bilderna hemsöker mig.
    Ja de var verkligen fruktansvärda , samma de 4 unga som dog i en bilolycka i Thailand är sånt som hängde kvar längeRynkar på näsan Fattar egentligen inte varför man tittar när man vet man kommer må så dåligt av det...
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....