• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • taquine

Googlade på BDSM efter en viss puss haft en tråd om tema, riktigt äckliga bilder vissa, eksem och andra hudsjukdomar är inte heller så trevligt..

Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • gilmore

Jag känner mig ganska härdad, jag gillar medicinska saker så jag blir mest fascinerad. Jag brukar titta på videor där bölder töms, ju mer var desto bättre Drömmer

Däremot klarade jag inte av larver hos gorillan så det ska jag inte titta på, det kryper under huden på mig bara av att läsa om det.

• taquine

Kom på att jag googlat om rabies ocksåRynkar på näsanriktig dödsångest när jag länkade till filmer

• PrickigaRut
    taquine skrev 2014-03-23 22:17:37 följande:
    Kom på att jag googlat om rabies ocksåriktig dödsångest när jag länkade till filmer

Äckliga saker och filmer brukar sällan bli bra.
  • iaseia

Men fy, jag kan inte läsa era inlägg för jag kan inte hålla mig från att googla och nu kommer ja få mardrömmar om harlequin baby.

• PrickigaRut
    iaseia skrev 2014-03-23 22:29:00 följande:
    Men fy, jag kan inte läsa era inlägg för jag kan inte hålla mig från att googla och nu kommer ja få mardrömmar om harlequin baby.

Samma här. Harleguin baby och gorilla videon toppar nog min lista över äckligast just nu. Helt plötsligt känns nekros bilderna ganska harmlösa...
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....