• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • NintendoGamer94

Ok, de är vidrigt O.o visste inte att de fanns

• Utropstecknet

Det finns många fup:ar jag ångrar att jag läst. Dessutom ångrar jag att jag googlat sjukdomar, hypokondriker som jag är.

• Utropstecknet

Nej tack Litet My :)

Glömmer aldrig en video på YT jag såg där en tjej som klämde en killes pormask/finne som han hade på ryggen. I mitt huvud var den tjock som en falukorv.

• Litet My
    Utropstecknet skrev 2014-03-24 01:40:23 följande:
    Nej tack Litet My :)

Glömmer aldrig en video på YT jag såg där en tjej som klämde en killes pormask/finne som han hade på ryggen. I mitt huvud var den tjock som en falukorv.
    Kom igen nu katten, det svänger ju {#emotions_dlg.djavulsk}
  • LillGris
    Ice tea skrev 2014-03-24 00:04:18 följande:
    Hahaha jag vill sååååå gärna veta vad alla filmer visar och vad för slags bilder som kommer upp på det ni pratar om men jag TÄNKER inte kolla!!! Men snälla ni kan väl beskriva vad det är för något i alla fall? Vad då krokodildrog, vad är det till exempel ????? Och vad är det för farligt med rabiesbilder??? SÄÄÄG!! 

Krokodildrogen är nån internetdrog som får kroppsdelar att ruttna, det ser typ ut som att en zombie tagit en stor tugga av armen. Uhhh
  • nevermind
    silhuett skrev 2014-03-23 22:42:04 följande:
    Det är nog det värsta jag sett också..

Vad är det?
  • nevermind

Jag googlade abortbilder en gång. Jag anser fortfarande att det är ett foster, men det kändes lite jobbigt att det verkligen ser ut som (delar av) ett barn.

Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....