• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • Grappa
    taquine skrev 2014-03-23 22:17:37 följande:
    Kom på att jag googlat om rabies ocksåRynkar på näsanriktig dödsångest när jag länkade till filmer
    Oh fy. Borde inte googlat. Nu avfavoriserar jag den här tråden.
  • silhuett
    LillGris skrev 2014-03-23 21:53:43 följande:
    Bildgooglade på folk som tagit den där krokodil-drogen. Fyyyyyy fan
    Det är nog det värsta jag sett också..

• NintendoGamer94

Min kompis visade mig en video hon hittat på google med en man som kör in en glasburk i rumpan och så spricker den och så ser man han plocka ut glasbitar medans de rinner blod...... Minns de för va 13 då och ville inte se de xD two girls one cup är också sjukt äcklig....

• Ice tea

Hahaha jag vill sååååå gärna veta vad alla filmer visar och vad för slags bilder som kommer upp på det ni pratar om men jag TÄNKER inte kolla!!! Men snälla ni kan väl beskriva vad det är för något i alla fall? Vad då krokodildrog, vad är det till exempel ????? Och vad är det för farligt med rabiesbilder??? SÄÄÄG!! Skrattande

• Litet My

Mangoworms, tyckte de var snäppet värre n klippet med apan :/

• NintendoGamer94

Vad är mangoworms?

• Litet My

Kortfattat vita feta larver som bor i klumpar under huden på människor och djur. Huden ser infekterad ut och så klämmer de som kommer det ut massor med vita maskar.

Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....