Inlägg från: SoStylish |Visa alla inlägg
  • SoStylish

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Emma 89 skrev 2014-03-24 09:45:40 följande:
    Har dumt nog googlat på flera mördade människor för att läsa om mordet och se bild på mördare och offer, alltså vanliga bilder. Har flera gånger kommit fram brottsplatsbilder, fyndplatser och obduktionsbilder. Får skylla mig själv men är hemskt att dessa bilder kommer ut och är så lättillgängliga.
    Samma här. Tycker att själva utredningsarbetet är intressant att läsa om, men ibland får man se lite mer än man önskat.

Det mesta brukar jag kunna skaka av mig, men bilden på styckmördade Christian Larssons huvud tror jag aldrig kommer försvinna från näthinnan. Inte nog med att bilden är väldigt magstark i sig utan man lägger ju även till allt den stackars killen blev utsatt för innan. Allt det tillsammans gör det bara så fruktansvärt hemskt.
  • SoStylish
    Errol Flynn skrev 2014-03-24 12:15:07 följande:

Obduktionsbilderna på Max och Saga låg ju ute också. Borde inte få ske.
    De har jag också sett. De berörde såklart, men de är inte i närheten av mycket annat jag sett. Kanske för att de var väldigt "fina" bilder utan blod o.s.v. Men fortfarande väldigt hemska såklart med tanke på vad de stackars barnen utsattes för.
  • SoStylish
    blaa skrev 2014-03-24 12:57:26 följande:
    Vem är Sylvia Likens? Jag är för feg för att googla haha
    Det är ingen fara att googla. Gör en vanlig googling på hennes namn och sedan kan du läsa om fallet på t.ex. Wikipedia.
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....