Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Utropstecknet skrev 2014-03-24 01:40:23 följande:
    Nej tack Litet My :)

Glömmer aldrig en video på YT jag såg där en tjej som klämde en killes pormask/finne som han hade på ryggen. I mitt huvud var den tjock som en falukorv.
    Ja den kommer upp om du skriver giant cyst tror jag....
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn

Partial birth abortion ångrar jag. Men jag förstod hysterin i USA om abortkliniker lite bättre.

• Errol Flynn
    SoStylish skrev 2014-03-24 11:59:33 följande:
    Samma här. Tycker att själva utredningsarbetet är intressant att läsa om, men ibland får man se lite mer än man önskat.

Det mesta brukar jag kunna skaka av mig, men bilden på styckmördade Christian Larssons huvud tror jag aldrig kommer försvinna från näthinnan. Inte nog med att bilden är väldigt magstark i sig utan man lägger ju även till allt den stackars killen blev utsatt för innan. Allt det tillsammans gör det bara så fruktansvärt hemskt.

Obduktionsbilderna på Max och Saga låg ju ute också. Borde inte få ske.
  • Errol Flynn
  • Errol Flynn
    Insatt skrev 2014-03-26 10:14:02 följande:
    När jag googlat ett mordoffer och det kommit upp förundersökningsbilder på kroppen, både som den hittades och obduktionsbilder. Det blir så äkta då, hur vidrigt, ovärdigt och oåterkalleligt brottet är.
    Har dessvärre gjort samma sak. Lite otäckt att obduktionsbilder kommer upp på bilder på google.
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....