Inlägg från: Moolie |Visa alla inlägg
  • Moolie

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Jag googlade hur barnet såg ut som jag fick missfall med... v9+6. Det var INTE trevligt....!

För övrigt: Blue waffel.

• Moolie
    Loui skrev 2014-03-24 19:17:26 följande:
    Trypophobia.

Så fascinerande! Verkligen!
  • Moolie
    studentbruttan29 skrev 2014-03-24 21:04:08 följande:
    Sökte på Elin krantz för jag inte visste vem hon var, men insåg sedan vem det var. Varför ligger sådana bilder ute ens, det kan jag inte förstå för mitt liv. Hennes familj hoppas jag aldrig får se dessa bilder, så fruktansvärt.

Och varför låg hon där, vem hittade henne?  =(

Fy! :(
  • Moolie
    Nymphaea skrev 2014-03-24 20:52:19 följande:
    Jodå, det var riktat till alla som ville veta vad trypophobia är!  Det var ju det lättaste att utstå med den här tråden.

Nu avfavoritar jag också, eftersom varje inlägg där torterade och misshandlade barn nämns känns som ett fysiskt slag i magen. 

Allt som har med huden att göra eller under huden får mig att börja klia som TUSAN!! Jag har ingen fobi. Men just saker som borde klia gör mig GALEN! :P
  • Moolie

Folk som bryter benen på skateboards eller rullskridskor tycker jag är lite underhållande... Känner mig lite sjuk nu! :'D

Unis skrev 2014-03-24 22:10:43 följande:
    Det började klia som sjutton runt mina fötter när jag såg det.....Usch fy fasen vilka bilder

Tur att det är så allvarliga hudsjukdomar att man aldrig ens lär hört om någon som drabbats av det! ;) Vissa av dem var ju bara fejkbilder ändå! :P
    puss skrev 2014-03-25 06:21:25 följande:
    Vad är det? Vill inte kolla.

Jag vill med veta INNAN jag klickar! :O
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....