cesse26 skrev 2013-10-11 13:40:22 följande:
Vi har det mesta klart hade en del från vår son men köpte ny syskonvagn .
Har bestämt mig för en vagga i början då det underlättar då den tar lite mindre plats och bebisar brukar trivas i små utrymmen . Denna kommer jag beställa någon gång i mitten av December tar några dagar att få hem.
Då jag vet ungefär vilken jag ska ha beställer jag den på nätet smidigt och bra .
Sedan är det overall kvar kommer nog köpa i storlek 50 då den storleken har passat mina andra barn i början och dom har ändå varit 53 och 51 cm långa . När bebisen är några veckor har jag inget emot att gå på stan och handla en ny om det skulle behövas:)
Åkpåsen till liggdelen har vi även kvar
Lite kläder till blir det säkerligen svårt att stå emot finns så mycket söt synd bara vi inte vet könet ,lite lättare då:)
Sen tror jag att vi är så gott som färdiga .
Jag var och hämta babybox hos babyproffsen men tycker inte var något speciellt så kommer nog inte hämta fler .
Dock blev jag medlem på en sida där jag fick en kupong och hämta ut en gratis body i märket newbie på kappahl ,tyckte det var rätt trevligt då jag tycker den serien är väldigt söt .
Vi har en hel del kvar från sonen, men det jag köper nu är det som jag i efterhand upptäckte hade varit bra att ha, som ett riktigt babygym, bärsele och dyl. Jag håller på att sy ett babynest, som jag ska lägga i spjälsängen och i vagnen för att det ska bli lite trångt. Det är bara det att tiden räcker inte riktigt till just nu.