• cesse26

BF December och Januari ,följas åt sista månaderna

Tänkte starta en tråd för oss som har bf i December och Januari .
    Tänkte vi kunde följas åt dom sista månaderna .
    Jag har bf 11 Januari och har 98 dagar kvar idag .
    Skulle vara kul om andra vill vara med i tråden :) 

• Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna
  • Allinrep

Tystlängtan, grattis till pojken! Härligt att det gick bra för er :)

Emelius skrev 2013-12-15 05:45:52 följande:
    För mig gick vattnet nu ikväll vid 22- tiden. Har varit in till förlossningen och gjort ul och ctg för att kolla så allt verkar bra. Värkarna kommer nu med ca 4-5 minuters mellanrum och vi väntar med spänning på fortsättningen :)

Lycka till!
    Väntar första barnet 20 januari 2014.
  • gugeligu

Jag är trött på att vara gravid, på att ha ont. nåväl 1 månad kvar (bf 30 jan men så länge tror jag inte på..)

• Tokfrans
    gugeligu skrev 2013-12-16 18:40:28 följande:
    Jag är trött på att vara gravid, på att ha ont. nåväl 1 månad kvar (bf 30 jan men så länge tror jag inte på..)
    Har med bf den 30 januari och är trött på allt nu, men tror han kommer tidigare dock ^^
  • LisaML

jag har också bf då. Hoppas han vill komma ut lite tidigare. Längtar så mkt.

• spl
    Emelius skrev 2013-12-16 22:01:56 följande:
    Kl 01.31 idag föddes vår lilla flicka, frisk och alldeles bedårande :)
    Grattis!!!
  • gugeligu
    Tokfrans skrev 2013-12-16 18:59:02 följande:
    Har med bf den 30 januari och är trött på allt nu, men tror han kommer tidigare dock ^^
    Som här då fast den får vänta, till 2  jan minst, 9 så är maken mer nöjd
    Emelius skrev 2013-12-16 22:01:56 följande:
    Kl 01.31 idag föddes vår lilla flicka, frisk och alldeles bedårande :)
    grattis
  • Juml001

Himmel så mysigt med alla bebisar. Här går det lite trögt med gulsot och div problem. Men nu har vi fått hem en solapparat så vi slipper ligga inne.

• spl

Då har jag född! En underbar liten pojke kom kl 23:55 igår alltså för några timmar sedan! Försöker sova men det är allt för mycket att smälta för jag får en chans att somna! Han kom alltså på det datumet som vi trodde på ;) inte det som UL angav! Lite kul!

• Juml001

Grattis
    Försök att sova. Jag har inte sovit mer än tre timmar på en natt i över två veckor

• Natalie87

Grattis alla ni som fått era bebisar! Undra om någon kommer få på julafton :) 15 dagar kvar här så jag borde klara mig :)

• HimmelHav

Grattis till er som fått!! Underbart att få ett friskt barn! jag har vd 17 januari och har känt lite sd, men aldrig med nån regelbundenhet. Tippar på 14e, tror absolut inte att jag heller går över. Var tidig med barn nr 1. Spännande att följa er alla!

• Jeeeenny

Åh, här hoppar jag gärna in om ok.

Jag har bf 19/1 med barn nummer 2 för mig och nr 1 för sambon. Enligt rul väntar vi en pojke Hjärta
    Tror dock att han kommer något tidigare än den 19e Solig

Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna