• cesse26

BF December och Januari ,följas åt sista månaderna

Tänkte starta en tråd för oss som har bf i December och Januari .
    Tänkte vi kunde följas åt dom sista månaderna .
    Jag har bf 11 Januari och har 98 dagar kvar idag .
    Skulle vara kul om andra vill vara med i tråden :) 

• Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna
  • Tokfrans
    cesse26 skrev 2013-12-14 18:03:38 följande:
    kan vara att barnet fixerar sig också
    Hade samma värk i måndags och efter i måndags har jag knappt kunna gå :/
    Varje steg jag tar är en belastning för kroppen ,stel i hela kroppen dessutom  och kramp i vaden när jag vaknar.
    är i v 37 imorgon
    Han är redan fixerad och går inte att rubba. Fick jag reda på för 2 veckor sen.
    Vi får se om de fortsätter, inget mer än iaf :)
  • tystlängtan

Vi fick plocka ut vår fina pojke idag med snitt. Allt har gått otroligt bra och vi myser för fullt på BB i detta nu.

• spl
    tystlängtan skrev 2013-12-14 21:26:54 följande:
    Vi fick plocka ut vår fina pojke idag med snitt. Allt har gått otroligt bra och vi myser för fullt på BB i detta nu.

Grattis!!!
  • Emelius

För mig gick vattnet nu ikväll vid 22- tiden. Har varit in till förlossningen och gjort ul och ctg för att kolla så allt verkar bra. Värkarna kommer nu med ca 4-5 minuters mellanrum och vi väntar med spänning på fortsättningen :)

• Sweetie darling
    Emelius skrev 2013-12-15 05:45:52 följande:
    För mig gick vattnet nu ikväll vid 22- tiden. Har varit in till förlossningen och gjort ul och ctg för att kolla så allt verkar bra. Värkarna kommer nu med ca 4-5 minuters mellanrum och vi väntar med spänning på fortsättningen :)

Spännande. Lycka till

GRATTIS!
  • Tuttiluttan

Grattis :)
  • spl

Här hoppas jag på att något är på g!
    Förvärkar hela helgen, dag och natt. Och nu sedan jag vaknade opp har ja haft stark mensvärk :) väntar några timmar och så får vi se.

• Natalie87

ååh va spännande med alla som börjar närma sig eller t.o.m fått sina bebisar! 22 dagar kvar här och hoppas den lille håller sig kvar. Har inte haft några förvärkar alls än, bara sammandragningar när jag är riktigt kissnödig.. så tror inte något är på gång än alla fall.

Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna