Inlägg från: Tuttiluttan |Visa alla inlägg
  • Tuttiluttan

BF December och Januari ,följas åt sista månaderna

Hejhej! Jag hoppar oxå in här

BF 19/12-13 en liten flicka väntas! 60 dagar kvar Även jag bor i Skåne, ca 2mil från Malmö. Har Ystad som förstahandsval och Malmö som andra.

Har haft en väldigt lätt graviditet, visst har man haft lite krämpor men inte så farligt mycket. Jobbar ca 3v till sen ska de vilas upp ordentligt!

Detta är första barnet

• Tuttiluttan

Ikväll va vi på rundvandring i Ystad. Tyckte de verka kanon och det lutar åt att de blir Ystad. Har hört mycket ris o ros ang de flesta BB i Skåne. Tror mycket att de mesta rör sig om deras belastning, somrarna är värst så känner mig ganska lugn, just nu iaf

• Tuttiluttan
    Juml001 skrev 2013-12-08 07:11:06 följande:

Oj halva inlägget försvann. Hur som helst så gick det väldigt fort. V 36+3 . Vattnet gick i torsdags morse och på natten kl 03:35 var hon född. Lite oväntat kan man säga smile5.gif

Grattis
  • Tuttiluttan
    turkos77 skrev 2013-12-09 09:43:03 följande:

Jo det är ju jättebra att jag känner honom. Men det är ju fortfarande ett ändrat mönster. Ska fråga min bm på onsdag. Tänkte att han kanske är stressad eller något. För det är verkligen inte en lugn stund där inne.

Jag har oxå märkt av en anmärknings värd ökning av rörelse i magen! Speciellt kvällar, nätter och på morgonen.

Jag börjar undra om jag inte ser ut som ett enda stort blåmärke på insidan av magen

När jag va hos min bm sa hon inget om att de inte va onormalt, hon sa att de är rätt vanligt just för att där är så pass mycket mindre plats i magen och att vi även känner av de mindre rörelserna som vi kanske inte innan har känt av.

Och när hon undersökte mig o bebis såg allt jättefint ut!

Tror inte du behöver oroa dig, men absolut ska du prata med din bm om du känner en viss oro!

BF-10
  • Tuttiluttan
    tystlängtan skrev 2013-12-14 21:26:54 följande:

Vi fick plocka ut vår fina pojke idag med snitt. Allt har gått otroligt bra och vi myser för fullt på BB i detta nu.

Grattis :)
Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna