• cesse26

BF December och Januari ,följas åt sista månaderna

Tänkte starta en tråd för oss som har bf i December och Januari .
    Tänkte vi kunde följas åt dom sista månaderna .
    Jag har bf 11 Januari och har 98 dagar kvar idag .
    Skulle vara kul om andra vill vara med i tråden :) 

• Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna
  • turkos77

Jag har bf den 26 december. 82 dagar kvar. Första barnet och börjar bli lite orolig. Tror att han kommer att komma tidigare. Bor i skåne.

• cesse26

Bor också i skåne :) 
    Första barnet är alltid spännande :)
    Tror vår kommer försent det har våra andra gjort .
    Dock börjar jag bli lite nojig för förlossningen vill inte bli igångsatt denna gången då jag blev det sist .
    Var verkligen jobbigare än en vanlig förlossning hoppas verkligen jag inte blir det en gång till . 

• turkos77

Tycker tiden går alldeles flr sakta.

• spl

Jag har BF 24 december :) alltså bara 80 dagar kvar! Det är mitt andra barn. Jag bor i Norge :)

• cesse26
    spl skrev 2013-10-05 08:38:30 följande:
    Jag har BF 24 december :) alltså bara 80 dagar kvar! Det är mitt andra barn. Jag bor i Norge :)
    Tänk om barnet kommer på julafton :) Vilken bra paket så fall :)

Jag tycker dock tiden går för fort ,hinner knappt med:)
    Fast så tyckte jag med  första barnet också . 
  • spl
    cesse26 skrev 2013-10-05 08:44:34 följande:
    Tänk om barnet kommer på julafton :) Vilken bra paket så fall :) Jag tycker dock tiden går för fort ,hinner knappt med:) Fast så tyckte jag med  första barnet också . 

Vill helst inte få honom den 24 eller 25 om jag får välja ;) tror inte det blir kul för honom att inte ha någon "egen" födelsedag! Men han kommer när han vill så vi får se! Det har gått galet snabbt denna gang! Vips så var man redan i slutet! Har inte inhandlat något än så jag får snart börja! Har ni handlat mycket redan?
  • turkos77

Jag har handlat lite kläder. Det är allt. Borde ta tag i det snart och införskaffa de stora sakerna.
    Tror att min pojke kommer den 2 december eller den 19. Bara för det så kommer ja säkert gå över tiden.

• spl
    turkos77 skrev 2013-10-05 08:53:34 följande:
    Jag har handlat lite kläder. Det är allt. Borde ta tag i det snart och införskaffa de stora sakerna. Tror att min pojke kommer den 2 december eller den 19. Bara för det så kommer ja säkert gå över tiden.

Hehe det är svårt det där! Med min dotter gick till 40+ 5 de längsta dagarna i mitt liv!! Så jag är inställd på att gå över men sonen med! Men samtidigt har hela graviditeten varit så annorlunda! Så vem vet? Kanske slipper vänta så länge den här gången? ;)
Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna