BF December och Januari ,följas åt sista månaderna
Bf 12/1, 99 dagar kvar idag. Äntligen under 100!
Bf 12/1, 99 dagar kvar idag. Äntligen under 100!
Det är andra barnet för oss. Vi har redan det mesta, har kvar en del från sonen (3 i feb) men har även köpt en del de senaste veckorna. Har spjälsängsskydd och lite smått kvar... Bor också i Skåne :)
Vi bor i Malmö :)
Har du testat m tens turkos77? Jag ska till sjukgymnasten nästa vecka och hoppas få låna/hyra en då. Har också foglossning men inte så illa som du verkar ha det.. Det är värst på nätterna men än så länge hanterbart m kudde mellan knäna och sen använder jag sidenboxershorts ovanpå trosorna för att kunna vända mig lättare... Men misstänker ju att det kommer bli värre..
Planen är att jag ska jobba till jul men vi får se... Har gjort ngt i helgen som förvärrat foglossningen. Fortfarande ok m. smärtan men vet ju inte hur det utvecklas.
Bor i Malmö så det blir Malmö :)
Var hos sjukgymnasten igår och fick testa tens. Ska hyra en för 300kr i tre månader. Känns ok m 100kr/mån. Använde den igår kväll, såå skönt! Sov bättre de första timmarna.
Tänker också en del på förlossningen... Min förra var så lång, tycker jag ;) Hoppas på en snabbare den den här gången! Hade akupunktur och lustgas sist, satsar på det den här gången också.
Vi behöver köpa ny madrass, spjälsängsskydd och overall. Sen är vi nog färdiga :) kommer säkert bli ngt mer klädesplagg också...
Ni har väl inte glömt att beställa de gratisgrejer som man kan få? :) hämtade boxen från kronans apotek häromdagen. Var mest saker som storebror kommer använda nu men för er som väntar första går det ju att spara ;)
Vecka 31 idag. Foglossningen var ok i morse så tog en tripp till ikea för att köpa ett skötbord och lite kräktrasor. Nu värker kroppen.
Någon annan som får sammandragningar så fort de går?
Jobbig natt. Massa onda sammandragningar. Ont i mage och rygg och i underlivet. Har känts som om någon stuckit in en kniv i mig och vridit runt. Har avtagit nu efter 2 panodil. Ska det va så här i 9 veckor till? Går in i vecka 32 i morgon.