• cesse26

BF December och Januari ,följas åt sista månaderna

Tänkte starta en tråd för oss som har bf i December och Januari .
    Tänkte vi kunde följas åt dom sista månaderna .
    Jag har bf 11 Januari och har 98 dagar kvar idag .
    Skulle vara kul om andra vill vara med i tråden :) 

• Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna
  • Sweetie darling

Jag förlöstes i Lund. Första bm hade jag i 45min innan de bytte skift. Därefter hade jag en helt underbar bm och undersköterska, så jag är jättenöjd och valet faller på Lund igen.

• cesse26

Vårt val blir Lund denna gång också .
    Jag hoppas bara dom har lite mindre att göra , hoppas även att inte det är fullt vilket händer ibland i Lund .
    Kan tro att det är lite lugnare nu då vi fick vår yngsta son i Augusti många med semester. Kan hoppas i alla fall .
    Känns som det var väldigt många som fick bebis också 2012 .
    Har hört mycket dåligt om Kristianstad och vill helst vara nära hemmet i Lund  .

• Tuttiluttan

Ikväll va vi på rundvandring i Ystad. Tyckte de verka kanon och det lutar åt att de blir Ystad. Har hört mycket ris o ros ang de flesta BB i Skåne. Tror mycket att de mesta rör sig om deras belastning, somrarna är värst så känner mig ganska lugn, just nu iaf

• cesse26
    Tuttiluttan skrev 2013-10-23 22:05:53 följande:
    Ikväll va vi på rundvandring i Ystad. Tyckte de verka kanon och det lutar åt att de blir Ystad. Har hört mycket ris o ros ang de flesta BB i Skåne. Tror mycket att de mesta rör sig om deras belastning, somrarna är värst så känner mig ganska lugn, just nu iaf
    Har också hört en del om bb på Lund men kan själv inte yttra mig .
    Vi åkte hem samma dag som vi fick vår yngsta son .
    Tyckte det var väldigt skönt att komma hem till en miljö man trivs i :D 
  • Chaplin89

Välkomnar v 33 och 55 dagar till bf!!

Härligt :) Tycker det mesta är jobbigt just nu... Det värsta är att inte kunna sova och att domna bort i händerna hela tiden :(

• Juml001

Nu vecka 32 och jag börjar känna mig rätt gravid nu. Det går inte att glömma bort jättemagen längre.

Foglossningar, karpeltunnelsyndrom x 10, artriten har satt igång rejält och illamåendet blir bara mer och mer även dagtid.

Det börjar dra ihop sig och det enda jag köpt är en barnvagn haha.

Någon mer som inte förberett än?

• gugeligu
    cesse26 skrev 2013-10-26 17:55:57 följande:
    självklart får du det !:)
    Välkommen  
    Tack :)
  • cesse26

Gick också in i ny vecka igår ,vecka 30 .
    Känner av lite små sammandragningar men inget överdrivet :) 
    Nu börjar verkligen magen synas och ibland vara i vägen :D 
    Vi börjar få det mesta till bebisen nu men inte helt klara skönt att ta lite i taget :)
    Rätt skönt att ha allt klart när julen börjar närmar sig för då ska vi handla en massa julklappar :) 

Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna