• cesse26

BF December och Januari ,följas åt sista månaderna

Tänkte starta en tråd för oss som har bf i December och Januari .
    Tänkte vi kunde följas åt dom sista månaderna .
    Jag har bf 11 Januari och har 98 dagar kvar idag .
    Skulle vara kul om andra vill vara med i tråden :) 

• Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna
  • cesse26
    turkos77 skrev 2013-11-13 08:47:33 följande:
    Har börjat få väldigt onda sammandragningar. Måste stanna upp och andas igenom dom. Är beräknad 26 dec. Ska det verkligen vara så här en månad till? Eller den lille kommer kanske tidigare? Han är fixerad. Första barnet så har noll koll.
    Det är svårt att säga exakt när bebisen kommer , många känner rejäla sammandragningar och får runt bf .
    Brukar ju säga bf +- 14 så vem vet kanske dags om några veckor:) 
  • Juml001

Gah.. V42 har då inte jag lust att vänta till, 41 vore perfekt

Hon säger att bebisen kommer att lägga sig till rätta de närmaste veckorna och skulle bebis vägra får man göra en yttre vändning.
    Men det är ju länge kvar för mig så bebisen hinner röra sig lite till

• beausoph
    Min lilla tös är beräknad den 26/12 ;) men har en magkänsla på att de blir tidigare dock. 
    Min lilla tös på 3 år snart, föddes en vecka för tidigt i dec.
    Hur tippat är de att få 2 barn i dec ;) ?

Var hos bm i förrigår, och hon kände efter hur bebisen låg - fixerad säger hon * panik* Haha jag vill gärna att hon stannar 3-4 veckor till åtminstone. För idag är de 34+0 alltså v 35.
    De känns overkligt och ha henne så långt ner, och hela jag är som en jongleringsboll i både kropp o huvud.
    När är alla ni andra beräknade? Och var bor ni? :)

• Sweetie darling
    beausoph skrev 2013-11-15 07:18:59 följande:
    Min lilla tös är beräknad den 26/12 ;) men har en magkänsla på att de blir tidigare dock. 
    Min lilla tös på 3 år snart, föddes en vecka för tidigt i dec.
    Hur tippat är de att få 2 barn i dec ;) ?

Var hos bm i förrigår, och hon kände efter hur bebisen låg - fixerad säger hon * panik* Haha jag vill gärna att hon stannar 3-4 veckor till åtminstone. För idag är de 34+0 alltså v 35.
    De känns overkligt och ha henne så långt ner, och hela jag är som en jongleringsboll i både kropp o huvud.
    När är alla ni andra beräknade? Och var bor ni? :)

Jag är beräknad den 13/1 på sonens födelsedag. Han kom en vecka tidigt, men det är ju inget som säger att denna gör det. Bebisen är redan fixerad och jag är i v 31+3, men sonen fixerade sig också väldigt tidigt. Vi bor i Furulund. Själv?
  • turkos77

Jag är också beräknad den 26. Men ska snittas den 18. Men tror inte lilleman vill stanna så länge. Har mycket förvärkar och han är fixerad.
    Bor i skåne.

• gugeligu

Jag är beräknad till den 29de. med äldsta hade jag bf den 28de, hon är född den 6e. jag hoppas på i mitten av jan

• michelliz

Är beräknad till 5/12 med en liten flicka , (andra barnet.)
    Hon är redan fixerad, har förvärkar och tryck neråt till och från :) tror hon vill komma tidigare, men återstår att se.
    Någon mer som ska ha i början av December? 

Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna