• cesse26

BF December och Januari ,följas åt sista månaderna

Tänkte starta en tråd för oss som har bf i December och Januari .
    Tänkte vi kunde följas åt dom sista månaderna .
    Jag har bf 11 Januari och har 98 dagar kvar idag .
    Skulle vara kul om andra vill vara med i tråden :) 

• Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna
  • Chaplin89

Har gått in i v 38 och har 20 dagar till bf :)

Magen har sjuknkit sista veckan, fruktansvärt ont i blygdben och ljumskar samt dov mensvärk... Hoppas att det är tecken på att det närmar sig!!!

• Juml001

Nu har jag köpt det mesta. Är i v 37 och kom på förra veckan att jag inte hade mer än kläder jag fått och en barnvagn. Det blev en shopping tur

Var hos bm i fredags och då var bebis äntligen fixerad och magen börjar sjunka. Allt ser bra ut men hoppas bebis växer till nästa besök då kurvan stått stilla ett tag nu.

Men det rör sig kraftigt i magen och fötterna sticker ut nästan jämt
    En rörlig tjej blir det nog.

• spl
    Juml001 skrev 2013-12-01 22:36:49 följande:
    Nu har jag köpt det mesta. Är i v 37 och kom på förra veckan att jag inte hade mer än kläder jag fått och en barnvagn. Det blev en shopping tur

Var hos bm i fredags och då var bebis äntligen fixerad och magen börjar sjunka. Allt ser bra ut men hoppas bebis växer till nästa besök då kurvan stått stilla ett tag nu.

Men det rör sig kraftigt i magen och fötterna sticker ut nästan jämt
    En rörlig tjej blir det nog.
    Haha vad kul :) rörliga är de allt nu i slutet! :) min pojke bökar runt mest hela tiden känns det som :)

• Juml001

Oj halva inlägget försvann. Hur som helst så gick det väldigt fort. V 36+3 . Vattnet gick i torsdags morse och på natten kl 03:35 var hon född. Lite oväntat kan man säga

• Sweetie darling
    Juml001 skrev 2013-12-08 07:11:06 följande:
    Oj halva inlägget försvann. Hur som helst så gick det väldigt fort. V 36+3 . Vattnet gick i torsdags morse och på natten kl 03:35 var hon född. Lite oväntat kan man säga

GRATTIS!

Märkte du att det var på gång innan, eller blev du totalt överraskad?
  • Allinrep
    Juml001 skrev 2013-12-08 07:08:53 följande:
    Nu har min Thea kommit
    Oj, grattis! :)

Väntar första barnet 20 januari 2014.
  • Tuttiluttan

Oj halva inlägget försvann. Hur som helst så gick det väldigt fort. V 36+3 . Vattnet gick i torsdags morse och på natten kl 03:35 var hon född. Lite oväntat kan man säga smile5.gif

Grattis
  • spl

Stort grattis!!! Gick allt bra?
Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna