• cesse26

BF December och Januari ,följas åt sista månaderna

Tänkte starta en tråd för oss som har bf i December och Januari .
    Tänkte vi kunde följas åt dom sista månaderna .
    Jag har bf 11 Januari och har 98 dagar kvar idag .
    Skulle vara kul om andra vill vara med i tråden :) 

• Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna
  • gugeligu
    Natalie87 skrev 2013-11-22 13:06:52 följande:
    Ja lite faktiskt (vecka 34). Har flyttat för inte så länge sen och vill verkligen få iordning lägenheten snarast! Har flera saker kvar att köpa till bebisen och har fortfarande inte registrerat när jag ska vara mammaledig.. Men Men, i värsta fall får jag fixa allt när jag går på mammaledighet om 3 veckor.

Jag älskar att vara gravid, men jag längtar såå tills bebisen kommit ut. Inte för att jag har en massa gravidkrämpor, har bara lite halsbränna, utan för att jag är så rädd att barnet ska dö i magen. Blir så nervös bara det gått någon timme utan att jag kännt bebisen röra sig. Vet ine varför jag har fått för mig att det ska hända och jag vet att det är dumt att stressa upp sig själv för något sådant, men kan verkligen inte rå för det..
    Hur mår du? Det låter som du har lite att pyssla med, jag är rätt glad att vi inte har en massa flyttande att göra, jag har för ont för att gå alls typ så att bära verkar ruskigt. 

Du tror inte att du fortsätter att oroa dig när bebis är ute? Jag vill mest ha ut den pga hur jag mår, enda jag drömmer om är ju att springa runt i sommar, helt galet att man kan sakna att få röra på sig...
    Finns det något tillfälle bebis rör sig mer? Min börjar sparka om jag vilar så blir jag orolig får jag lägga mig så sätter den igång 
  • Chaplin89
    Jossehaugen skrev 2013-11-22 10:08:20 följande:
    Japp, Sälen i Dalarna :)
    Fast bor 2 mil från Sälen, men är enklare att skriva Sälen för fler vet lite vart Sälen ligger iallafall :) 
    Själv är jag från Vansbro men bor nu i Nyhammar :) Du har en bra bit till Falun då...
  • Jossehaugen
    Chaplin89 skrev 2013-11-23 18:10:43 följande:
    Själv är jag från Vansbro men bor nu i Nyhammar :) Du har en bra bit till Falun då...

Okej, ja jag har ju det! Är ju lite nervös på att hinna in, då det är långt att åka o vinterväglag. Ska ha i januari.
  • Chaplin89
    Jossehaugen skrev 2013-11-24 15:14:16 följande:

Okej, ja jag har ju det! Är ju lite nervös på att hinna in, då det är långt att åka o vinterväglag. Ska ha i januari.
    Förstår det!! Tycker det är helt sjukt att de stängt Mora!!!
  • Jossehaugen
    Chaplin89 skrev 2013-11-25 10:41:48 följande:
    Förstår det!! Tycker det är helt sjukt att de stängt Mora!!!
    Ja det är det verkligen!
  • Chaplin89

Har varit på mitt näst sista bmbesök (förhoppningsvis). Lyssnade på hjärtljud, sfmått och blodtryck. Allt ser bra ut och bebis är nu äntligen fixerad i v 37 (36+2) :)

• spl

Ja då var man i 9:e månad! sinnessjuk vad snabbt det har gått!!
    Bara 24 dag kvar! nu kan vår son komma om allt mellan 2 veckor och max 6 veckor! Härligt :)

• Cecilialia

Någon i Jönköping som snart ska föda?

jag har 10 dar till bf!

• spl
    Cecilialia skrev 2013-11-30 21:40:29 följande:
    Någon i Jönköping som snart ska föda?

jag har 10 dar till bf!
    Tyvärr! bodde i jkp förr, men bor nu i Norge sedan 1 o halv år tillbaka!
Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna