Natalie87 skrev 2013-11-22 13:06:52 följande:
Ja lite faktiskt (vecka 34). Har flyttat för inte så länge sen och vill verkligen få iordning lägenheten snarast! Har flera saker kvar att köpa till bebisen och har fortfarande inte registrerat när jag ska vara mammaledig.. Men Men, i värsta fall får jag fixa allt när jag går på mammaledighet om 3 veckor.
Jag älskar att vara gravid, men jag längtar såå tills bebisen kommit ut. Inte för att jag har en massa gravidkrämpor, har bara lite halsbränna, utan för att jag är så rädd att barnet ska dö i magen. Blir så nervös bara det gått någon timme utan att jag kännt bebisen röra sig. Vet ine varför jag har fått för mig att det ska hända och jag vet att det är dumt att stressa upp sig själv för något sådant, men kan verkligen inte rå för det..
Hur mår du? Det låter som du har lite att pyssla med, jag är rätt glad att vi inte har en massa flyttande att göra, jag har för ont för att gå alls typ så att bära verkar ruskigt.
Du tror inte att du fortsätter att oroa dig när bebis är ute? Jag vill mest ha ut den pga hur jag mår, enda jag drömmer om är ju att springa runt i sommar, helt galet att man kan sakna att få röra på sig...
Finns det något tillfälle bebis rör sig mer? Min börjar sparka om jag vilar så blir jag orolig får jag lägga mig så sätter den igång