• LisaML

BF December och Januari ,följas åt sista månaderna

Hej! Jag hoppar gärna in här. Ska få barn i slutet av jan. Så skönt att läsa att det är fler som lider på olika sätt. Själv kräktes jag konstant första 18v för att sedan gradvis må bättre. Sen v11 har jag kämpat med foglossning som nu börjar bli riktigt riktigt smärtsam torts veckovisa behandlingar hos akupunktör och sjukgymnast. Ska träffa läkare på ons och hoppas få bli sjukskriven delvis. Känner det r vårt att koncentrera sig på jobbet eller allt som behövs göras på hemmafronten nu när jag inte får sova pga smärtan. Planen är att jag slutar från jobbet helt vid jul och beroende på smärtintensiteten sa bm att det kan bli tal om igångsättning. Det är tur jag känner vår underbara son sparka ofta så man blir påmind om det positiva mirakel som väntar :)

• LisaML

Jag går in i v.34 imorgon så har en bit kvar men börjar känna mig riktigt trött. Längtar innerligt efter att få sluta jobba. Har en massage bokad på söndag som jag ser fram emot. Sköntmot foglossningen tycker jag. Ser fram emot en lugn och fridfull jul och ledigt några v. Ni som packat er bb väska, vad har ni packat?

• LisaML

Tack alla för tips på saker att packa! Tänkte nog börja packa i helgen. Har inte riktigt funderat på det här med ks så mycket, men tänker att det kan vara bra att förbereda sig. Man vet ju aldrig. Förstår om ni som är på sluttampen och har ont är innerligt trötta på allt ch bara vill få er bebis i famnen. För mig hoppas jag få må ok några v till så jag pallar med psykiskt att ev. gå över tiden. Har inte bf förrän 31 jan. Blir ledig fr.o.m. med 19 dec så kan bli lååååång väntan. Får se hur det går. Försöker ta en dag i taget jus nu.

• LisaML

jag har också bf då. Hoppas han vill komma ut lite tidigare. Längtar så mkt.

Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna