• cesse26

BF December och Januari ,följas åt sista månaderna

Tänkte starta en tråd för oss som har bf i December och Januari .
    Tänkte vi kunde följas åt dom sista månaderna .
    Jag har bf 11 Januari och har 98 dagar kvar idag .
    Skulle vara kul om andra vill vara med i tråden :) 

• Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna
  • cesse26
    turkos77 skrev 2013-10-06 08:33:17 följande:
    Sjukgymnasten kan inte göra något. Bältet hjälper inte. Är sjukskriven. Går upp 3 på morgonen för då kan jag inte sova längre. Gör för ont att ligga. Håller på att bli tokig. Panodilen hjälper inte ett skvatt.
    Vad tråkigt :/
    Jobbigt när ingeting hjälper 
  • turkos77

Det är jobbigt. 80 dagar kvar. Hoppas verkligen att han inte bestämmer sig för att stanna längre. Nu har jag iofs från början trott att han konmer tidigare. Hoppas på det. Hoppas han kommer när han är helt färdig och inte ligger kvar där och gottar sig.

• cesse26
    turkos77 skrev 2013-10-06 08:54:45 följande:
    Det är jobbigt. 80 dagar kvar. Hoppas verkligen att han inte bestämmer sig för att stanna längre. Nu har jag iofs från början trott att han konmer tidigare. Hoppas på det. Hoppas han kommer när han är helt färdig och inte ligger kvar där och gottar sig.
    Trodde jag oxå med första barnet , tippa på våran tjej skulle komma 14 dagar för tidigt .
    Så blev det absolut inte hon kom 16 dagar försent samma dag som dom skulle sätta igång mig ,så slapp det iaf :) 
  • jemaka

Har du testat m tens turkos77? Jag ska till sjukgymnasten nästa vecka och hoppas få låna/hyra en då. Har också foglossning men inte så illa som du verkar ha det.. Det är värst på nätterna men än så länge hanterbart m kudde mellan knäna och sen använder jag sidenboxershorts ovanpå trosorna för att kunna vända mig lättare... Men misstänker ju att det kommer bli värre..

• spl

Ja fy fan för foglossning!! Har själv foglossning i alla fogar (bak och fram) och det är det värsta jag har varit med om i mitt liv! Smärtor konstant :( har dessutom fått de sista dagarna onda sammandragningar :( jag är så trött på det nu!

• turkos77

Har inte testat tens. Ska kolla upp det tack. Jag har också sammandragningar. Äter penicillin nu. Fick skicka iväg urinen på odling som visade på bakterier. De vanliga testen är alltid negativa. Så be om en odling.

• spl
    turkos77 skrev 2013-10-06 17:52:03 följande:
    Har inte testat tens. Ska kolla upp det tack. Jag har också sammandragningar. Äter penicillin nu. Fick skicka iväg urinen på odling som visade på bakterier. De vanliga testen är alltid negativa. Så be om en odling.

Ska göra det! Jag ska till läkaren imorgon för att förnya min sjukskrivning så jag tänkte passa på o fråga om det! Men jag har aldrig haft någon UVI i hela mitt liv så jag tvekar lite på att det skulle vara det -_-
  • turkos77

Jag har aldrig haft uvi heller. Hade inga symtom på det heller mer än sammandragningar. Nån gång ska vara den första.

• tystlängtan

Hejsan!
    Har BF 25 dec, så 80 dagar kvar. Första barnet, längtar sååå! Jag mår relativt bra just nu, hoppas att det håller i sig så att jag kan jobba november ut som är planen. Är egentligen ganska klen, men eftersom jag bara jobbar ca 4h/dag borde det kunna gå tycker jag. Glad

• cesse26

Uvi fick jag förra graviditeten ska vara rätt vanligt att få det då vad jag förstått :)
    Barnmorskan tyckte det var lika bra att ta odling denna gång men var inget :)
    Jag hade inte sammandragningar det sved mer när jag kissa ,kan nog vara lite olika:) 

Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna