Inlägg från: Natalie87 |Visa alla inlägg
  • Natalie87

BF December och Januari ,följas åt sista månaderna

Första barnet, beräknat till 7/1 =) bor i Stockholm.

• Natalie87
    gugeligu skrev 2013-11-20 21:59:59 följande:
    hur kommer det sig? :)

Jag hoppas på v 39 här :)  
    Antagligen för att det är roligare att få ett barn tidigt på året istället för slutet av året :)
  • Natalie87
    Chaplin89 skrev 2013-11-21 07:52:32 följande:
    Precis 1 månad kvar till bf :) Känner mig väldigt tung och evinnerligt trött på att vara gravid!!!

Åh va härligt! Längtar tills jag har en månad kvar! Lite kul dock att precis runt "en månad kvar" veckan så har jag sjukt mycket planerat. Hoppas jag orkar med allt, har ju mått bra hittils så hoppas jag har kraft kvar då också.
  • Natalie87
    gugeligu skrev 2013-11-22 12:24:28 följande:
    Ja börjar känna mig lite stressad över allt, ni andra? Är i v 30 så är ju ett tag kvar (mellan 7-9 veckor gissar jag)
    Ja lite faktiskt (vecka 34). Har flyttat för inte så länge sen och vill verkligen få iordning lägenheten snarast! Har flera saker kvar att köpa till bebisen och har fortfarande inte registrerat när jag ska vara mammaledig.. Men Men, i värsta fall får jag fixa allt när jag går på mammaledighet om 3 veckor.

Jag älskar att vara gravid, men jag längtar såå tills bebisen kommit ut. Inte för att jag har en massa gravidkrämpor, har bara lite halsbränna, utan för att jag är så rädd att barnet ska dö i magen. Blir så nervös bara det gått någon timme utan att jag kännt bebisen röra sig. Vet ine varför jag har fått för mig att det ska hända och jag vet att det är dumt att stressa upp sig själv för något sådant, men kan verkligen inte rå för det..
  • Natalie87
    spl skrev 2013-12-11 09:17:20 följande:

Packade bb väskan i veckan! Min innehåller: till bebisen: 2 bodys 2 byxor 2 par socker En mössa En overall Ovh det är allt, här i Norge får man allt för barnet så länge man är inlagd, inklusive kläder. Till mig: 2 par trosor 2 amnings BH 1 par mamma byxor 1 amningslinne 1 mamma linne 1 kofta 1 tunika Pyjamas 2 par socker En necessär med smink och lite sådant Nät trosor (det får man köpa själv här) Laddare till mobilen Så får vi se om jag Packer ner något mer, kommer ju ha min mobil med mig och den kommer vi ta bilder med (det är en iPhone 5 så den tar väldig bra bilder)
    Bra saker! Jag har börjat packa min men inser när jag läser din att det är mycket jag glömt. Jag har inte ens köpt amnings BH eller amningslinne.. har knappt några bekväma trosor längre heller så ska nog ta och shoppa lite i helgen.
  • Natalie87

ååh va spännande med alla som börjar närma sig eller t.o.m fått sina bebisar! 22 dagar kvar här och hoppas den lille håller sig kvar. Har inte haft några förvärkar alls än, bara sammandragningar när jag är riktigt kissnödig.. så tror inte något är på gång än alla fall.

• Natalie87

Grattis alla ni som fått era bebisar! Undra om någon kommer få på julafton :) 15 dagar kvar här så jag borde klara mig :)

Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna