BF December och Januari ,följas åt sista månaderna
Jag har BF 24 december :) alltså bara 80 dagar kvar! Det är mitt andra barn. Jag bor i Norge :)
Jag har BF 24 december :) alltså bara 80 dagar kvar! Det är mitt andra barn. Jag bor i Norge :)
Ja fy fan för foglossning!! Har själv foglossning i alla fogar (bak och fram) och det är det värsta jag har varit med om i mitt liv! Smärtor konstant :( har dessutom fått de sista dagarna onda sammandragningar :( jag är så trött på det nu!
Jag ska definitivt kolla upp det!
Tystlängtan:
Hoppas du fåt jobba så länge du vill! Jag har varit sjukskriven från och till under stora delen av graviditeten pga en arbetsgivare som inte är så samarbetsvillig om man säger så! Men just nu arbetar jag 30 % och hoppas klara av det november ut, men efter sista dagarna så ser inte så just ut -_-
Var hos läkaren idag tydligen är det helt normalt att har starka och till och med onda sammandragningar med andra barnet! Skönt att veta det! Men det ändra inte att det är super jobbigt! Nu blev min sjukskrivning på 70% förlängd en månad, känns bra att man klarar av att arbeta en del iaf!
Jo jag har funderat mycket på förlossningen! Som sist vill jag inte ha någon medicinsk smärtlindring. Utan jag vill profylax andas, ha akupunktur. Och så vill jag fuska eller bada om det får, sist fick jag inte bada då vattnet hade gått 2 dagar innan! Jag funderar till och med om jag inte rent av vill föda i vattnet? Hör k Norge är det inga problem med att få göra det! Tänkte ta opp det med bm på inskrivningen till födeavdelnkngen! Men viktigast av allt för mig är att jag får ta emot bebisen själv!
Kommer in i vecka 31 idag! Helt otroligt vad det går snabbt nu! Bara 69 dagar kvar som jag längtar!! Hur mår ni andra? Jag sliter fortfarande med min foglossning men det är som det är, lär väl var så fram till förlossningen.