Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
hej ny här på forumet. men Jag och min sambo har gjort på inseminationer här i sverige och ett ivf. vi misslyckades tyvärr på inseminationerna men vi plussade idag på ivf:en.
Skevis - jag håller tummarna hårt hårt för att vi båda plussar :D
Werty - Har faktiskt ingen aning om vart den ligger i Göteborg, men borde ju va den ni varit på då isf. Kan ju inte finnas så många ivf kliniker där? Rätta namnet är ju nordic ivf center såg jag nu Skevis - Tror vi har över ett år kvar i kön, men är inte helt säker (sambon som har koll :p)
Werty: hur gjorde ni när ni betalade triangeln? Förde ni bara över? Hur märkte ni pengarna?
En fråga angående Pergotime.. Innebär detta hormoner och ägglossningsspruta? jag känner att jag har så dålig koll så jag vill gärna ha lite råd! :)