Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Jag tror kroppen kan reagera på en massa olika sätt efter ett missfall. Du har ingen på kliniken ni går till som du kan prata med? Klart du inte vill vänta.
Vi kan ringa bm om vi undrar något... Vill inte ha äl nu när vi inte får inseminera.... Vill istället ha monster-ägglossning under inseminationen nästa månad....
Är såååååå less just nu och chockad upp till hårfästet!!
Vad och gjorde VUL i morse och fick till svar att slemhinnan var 15mm tjock och inte nog med det äggblåsan var 25mm på CD 11 Har som mest haft 13 slemhinna och 17 äggblåsa och det på CD 15.
Har aldrig haft så "bra", problemet är nu att jag inte fick glad gubbe på ÄL testet när jag kom hem och inte heller nyss, så jag vet inte om vi kommer pricka in en lördag denna gång och då har dom stängt!!!!!
Får man glad gubbe på Clearblue så släpper ju ägget 24-36h senare och får jag gubben imorgon så är ju allt pillerknaprande förjäves!!!
Känns som att all luft bara gick ur mig och vill bara gråta ögonen ur mig!!